فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۰۲۵

دلیخت منچستر یونایتد رسمی شد + عکس و جزئیات

دلیخت منچستر یونایتد رسمی شد + عکس و جزئیات

مدافع هلندی با قراردادی 5 ساله از بایرن مونیخ به منچستر یونایتد پیوست.

به گزارش تجارت نیوز،

باشگاه منچستر یونایتد به طور رسمی انتقال ماتیس دلیخت، مدافع هلندی، را از بایرن مونیخ تکمیل کرد. این بازیکن با قراردادی پنج ساله به همراه گزینه تمدید یک ساله به شیاطین سرخ پیوست.

امضای قرارداد ماتیاس دلیخت با منچستریونایتد

طبق گزارش‌ها، منچستریونایتد برای این انتقال ۴۵ میلیون یورو به علاوه ۵ میلیون یورو به عنوان پاداش پرداخت خواهد کرد. دلیخت که پیش از این در آژاکس زیر نظر اریک تن‌هاخ بازی کرده بود، حالا دوباره با سرمربی سابق خود، در منچستر یونایتد همکاری خواهد کرد.

پیوستن دلیخت و نصیر مزراوی به منچستر یونایتد

در همین حال، منچستر یونایتد با بایرن مونیخ برای انتقال نصیر مزراوی، مدافع راست مراکشی، نیز به توافق رسیده است. مزراوی نیز بزودی با قراردادی به یونایتد می‌پیوند. مزراوی که در تابستان ۲۰۲۲ به بایرن مونیخ پیوسته بود، در دو فصل گذشته تنها در ۵۵ بازی حضور داشته و به دلیل مصدومیت‌های متعدد نتوانسته بود به طور مداوم بازی کند.

این دو انتقال به دلیل مشکلات مصدومیت‌های متعدد در خط دفاعی منچستر یونایتد بسیار حیاتی هستند. با توجه به مصدومیت‌های لوک شاو و تایرل مالاسیا، مزراوی می‌تواند به عنوان یک گزینه جایگزین در پست مدافع چپ نیز مورد استفاده قرار گیرد و دلیخت نیز با کیفیت بالا و سابقه همکاری‌اش با تن‌هاخ، می‌تواند مشکلات خط دفاع را رفع کند.

شماره پیراهن دلیخت و مزراوی در منچستریونایتد مشخص شد

دلیخت در اولین فصل حضورش در لیگ برتر قرار است پیراهن شماره 4 را بر تن کند. این شماره در فصل گذشته در اختیار سفیان امرابط بود که با پایان قرارداد قرضی، به فیورنتینا بازگشت. پیش از امرابط نیز، فیل جونز به مدت یک دهه این پیراهن را می‌پوشید.

شماره پیراهن ماتیاس دلیخت در منچستریونایتد

نصیر مزراوی نیز پیراهن شماره 3 را انتخاب کرده است. این پیراهن پس از جدایی اریک بایی در فصل 22-2021 در منچستریونایتد انتخاب نشده بود.

شماره پیراهن مزراوی در منچستریونایتد

منبع : ورزش3

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.