فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۴۳۵

ورزشگاه شهر قدس کجاست که استقلال آن را میخواهد؟

ورزشگاه شهر قدس کجاست که استقلال آن را میخواهد؟

در جمیع جهات ورزشگاه شهر قدس ورزشگاه مناسبی برای برگزاری اولین دیدار نخبگان ماست.

به گزارش تجارت نیوز،

ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران در زمینی به مساحت ۸ هکتار و با گنجایش ۲۵٬۰۰۰ نفر در خرداد ماه ۱۳۸۴ مورد بهربرداری قرار گرفت. زمین چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس به وسعت ۱۲۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۲۰۰۰ متر مربع می باشد و در ۳ طبقه ساخته شده است.

در حال حاضر استادیوم شهر قدس میزبان تیم های مختلف سطح شهر قدس است که در این مجموعه به تمرین و مسابقه می‌پردازند. اما به طور کلی می توان گفت که ورزشگاه شهدای شهر قدس استادیوم خانگی تیم فوتبال پیکان و همچنین سایپا است که بازی‌های خود را در این زمین انجام می‌دهند.

ورزشگاه شهر قدس: تهران، کیلومتر ۲۰ بزرگراه فتح، شهرقدس، بلوار شهید کلهر ابتدای خیابان ۳۰ متری شهدا

شهر قدس

حامد افضلی، نماینده باشگاه استقلال، در حاشیه جلسه نمایندگان سرخابی‌های پایتخت درباره شرایط برگزاری دیدارهای خانگی این دو تیم در تهران با خبرنگاران صحبت کرد و در این باره اظهار داشت: در جمیع جهات ورزشگاه شهر قدس ورزشگاه مناسبی برای برگزاری اولین دیدار نخبگان ماست و می‌توانیم بازی خود مقابل الغرافه قطر را در این ورزشگاه برگزار کنیم. نواقصی وجود دارد که شهردار شهر قدس قول داده این مشکلات را برطرف کند. همان‌طور که در جلسه مطرح شد، بزرگترین نگرانی ما هواداران هستند.

او ادامه داد: با توجه به اهمیت مسابقه، ظرفیت ورزشگاه پایین است و صحبت‌هایی مطرح شد تا کارهایی انجام شود و تا حد امکان هواداران بیشتری وارد شوند.

افضلی تاکید کرد: این یک معضل است و باید حل شود. این ورزشگاه انتخاب صددرصدی استقلال نیست و اگر راه حل دیگری باشد، چون مسئولیت برگزاری با خود باشگاه‌هاست، باشگاه باید اعلام کند. ما اعلام کردیم که یکی از گزینه‌های ما ورزشگاه شهر قدس است و در حل رایزنی برای ورزشگاه‌های دیگری هم هستیم. ورزشگاه امام رضا مشهد و ورزشگاه فولادشهر اصفهان گزینه‌های ما هستند و هر کدام را بتوانیم پس از جلسه با آنها، تصمیم می‌گیریم و مدیران باشگاه نهایتا تا فردا نظر قطعی درباره ورزشگاه میزبان اعلام خواهند کرد.

منبع : ورزش3

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.