فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۹۴۱۹

محمود فکری به خاطر این صحبت‌های منشوری درباره استقلال و مربی اسبق آن محروم شد + جزئیات

محمود فکری به خاطر این صحبت‌های منشوری درباره استقلال و مربی اسبق آن محروم شد + جزئیات

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محمود فکری، سرمربی تیم مس شهر بابک را به خاطر صحبت‌هایش درباره تیم استقلال و مربی آن از همراهی تیمش تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، طبق دستور موقت صادره از سوی کمیته انضباطی، محمود فکری، سرمربی تیم مس شهر بابک، به دلیل اظهارات خود در کنفرانس خبری و نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم است.

سرمربی مس شهربابک جهت ادای توضیح باید در کمیته انضباطی حضور یابد.

صحبت‌های محمود فکری در کنفرانس خبری را در ادامه می‌خوانید:

محمود فکری: آدمی که استقلال را فقط برای خودش می‌خواهد، برنگردانید

محمود فکری بدون این که از کسی اسم ببرد با یکی از مربیان اسبق استقلال تسویه حساب کرد. محمود فکری که این مربی را در برکناری خود دخیل می‌دانست، بعد از پیروزی مقابل سایپا، به این مربی حمله کرد.

در بخش پایانی کنفرانس خبری پس از بازی دو تیم مس شهر بابک و سایپا در لیگ آزادگان، خبرنگاران درباره استقلال و رفتن جواد نکونام از محمود فکری سوال پرسیدند و او ضمن حمایت از جواد نکونام که زمان سرمربیگری در استقلال با او که آن زمان سرمربی فولاد بود، دعوا داشت و در همان دعواها واژه کارکشته وارد ادبیات فوتبال ما شد، حمایت کرد و در عوض یکی از مربیان اسبق استقلال را به توپ بست.

فضای بدی که برایم در استقلال ایجاد شد، دیگر برای کسی ایجاد نمی‌شود

محمود فکری گفت: متاسفانه هواداران استقلال خیلی زود بازی می‌خورند و این خیلی بد است و هر سال هم می‌بینیم در این باشگاه یکی از مربیان را می‌سوزانند. جواد نکونام فصل قبل تا روز آخر مدعی قهرمانی بود و تا سه هفته آخر صدرنشین هم بود و به هرحال در جایگاه دوم لیگ برتر را تمام کرد و امسال هم می‌توانست نتایج خوبی بگیرد ولی در شرایط خوبی قرار نگرفت و فضای بدی برایش به وجود آمد. البته شاید آن فضایی که برای من ایجاد کردند برای هیچ مربی دیگری در استقلال ایجاد نشود.

محمود فکری در ادامه بدون این که از کسی اسم بیاورد، یکی از گزینه‌های بالقوه سرمربیگری استقلال را نابود کرد. فکری گفت: خواهش من از مدیران باشگاه این است که به عنوان شخصیت‌های ارزشی، دنبال مربی همجنس‌گرا نباشند، آن مربی همجنس گرا که متاسفانه مفعول هم هست! امیدوارم مدیران باشگاه بتوانند مربیان خوبی بیاورند و مربیانی بیاورند که بتوانند به استقلال و فوتبال ایران خدمت بکنند. مربی مفعول همجنس گرا به درد فوتبال ما نمی‌خورد و هیچ کمکی هم به استقلال نمی‌کند. مربی و آدمی که استقلال و استقلالی‌ها را فقط برای خودش می‌خواهد را دوباره به استقلال نیاورید. باعث سرافکندگی مجموعه استقلال و هواداران نشوید.

فکر می‌کنم سهراب بختیاری زاده موقت است

محمود فکری همچنین درباره سهراب بختیاری زاده گفت: اگر آقا سهراب موقت است و می‌خواهید جایش مربی بیاورید، مربی خوب بیاورید. سهراب بازیکن استقلال بوده و اگر قرار شد بماند باید کمکش کنند ولی من فکر می‌کنم موقت است. اگر قرار شد مربی دیگری بیاورید در انتخاب سرمربی حتما این موضوع را لحاظ کنید که همچنس گراها را برای مربیگری به استقلال نیاورید. متاسفانه خبرهای بدی درباره همجنس گرایی در فوتبال ایران می‌شنویم و باید متاسف باشیم. اگر قرار است همجنس گراها در فوتبال ما باشند، پس مجلس ما هم بیاید به همجنس گراها اهمیت بدهد که به خاطر اشکال کروزومی‌همجنس خواه شده اند و تقصیری هم ندارند. فوتبال ما به اندازه کافی خراب هست و با برگرداندن مربی همجنس گرا خراب ترش نکنیم. حواس مان باید خیلی جمع باشد که بیشتر از این ورزش ایران به بیراهه نرود.

عاقلان دانند!

در حالی که کاملا روشن بود فکری با این حرف‌ها در حال تسویه حساب با یکی از مربیان سابق استقلال است، خبرنگاری از فکری پرسید؛ منظورتان مربی خارجی است که فکری جواب داد؛ عاقلان دانند! ما گفتیم و آنهایی که باید بدانند، متوجه می‌شوند. آنها خودشان می‌دانند باید چه کسانی را بیاورند تا استقلال سربلند شود.

منبع : خبر ورزشی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.