پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز: لایحه عفاف و حجاب چه می‌گوید؟

حجم فایل صوتی: ۸۴.۹۸M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۳۶:۵۲ دانلود فایل صوتی

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پنجاه و پنجمین پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز با یک پرونده مهم درباره ابعاد لایحه عفاف و حجاب همراه شما هستیم؛ لایحه‌ای که پس از یک سال پر فراز و نشیب به تازگی توسط مجلس تهیه شده و در بدو طرح در مجلس با واکنش‌های مختلف روبه‌رو شده است. در کمتر از نیم ساعت آینده، تجارت‌نیوز در قالب یک پرونده مفصل صوتی به 5 سوال شما درباره این لایحه و هزینه‌هایی که اجرای آن بر بودجه کشور تحمیل خواهد کرد پاسخ خواهد داد.

لایحه عفاف و حجاب چه می‌گوید؟

لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» که به لایحه عفاف و حجاب مشهور شده، درست چند روز پس از انتشار توسط کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس وارد ابعاد تازه ای شده و گروه‌های مختلف نسبت به آن واکنش‌های مثبت و منفی داشته‌اند؛ از واکنش برخی حقوقدانان که اجرای چنین احکامی را نقض حقوق شهروندی می‌دانند تا گروهی دیگر که معتقدند نظام قضائی کشور با چنین لایحه‌ای باید آماده برگزاری دادگاه‌های فراوان باشد. در کمتر از بیست دقیقه آینده و در قالب یک پرونده صوتی مفصل قرار است به پنج سوال شما در خصوص لایحه عفاف و حجاب پاسخ دهیم و بگوییم آیا در شرایط کنونی، وضعیت کشور برای اجرای چنین لایحه‌ای آماده است؟

پیش بینی بازارهای مالی هفته سوم مردادماه 1402

در بخش پایانی پادکست هم همچون هفته‌های قبل، کارشناسان به شما مخاطبان خواهند گفت پیش‌بینی بازارهای مهمی همچون ارز، سکه و طلا، خودرو و بورس در هفته سوم مردادماه چیست و سرمایه‌های خرد خود را به کدام سو هدایت کنیم.

پادکست اقتصادی تجارت‌نیوز تنها پادکست خبری و تحلیلی هفتگی حوزه اقتصاد و بازارهاست که هر پنجشنبه 9 صبح از شبکه‌های اجتماعی تجارت‌نیوز، اپ فیدیبو و کست‌باکس قابل شنیدن است.

شنونده ما باشید…

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.