بشنوید: بررسی و پیش بینی بازارهای مالی نیمه نخست سال 1402 در پادکست صدای بازار

بشنوید: بررسی و پیش بینی بازارهای مالی نیمه نخست سال ۱۴۰۲ در پادکست صدای بازار

سعید برآبادیسعید سعید برآبادیسعید
حجم فایل صوتی: ۵۶.۷۵M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۲۴:۳۶ دانلود فایل صوتی

به گزارش تجارت‌نیوز ، قرار است در کمتر از بیست دقیقه آینده بازارهای مهم کشور را در نیمه نخست سال مورد ارزیابی قرار دهیم و به شما بگوییم روندِ بازارها در 6 ماهه اول امسال چه قیمت‌هایی را تجربه کرده، کدام بازارها بیشترین میزان سودآوری برای سرمایه‌گذاران را داشته‌اند و در نهایت، سرمایه‌های خرد خود را به کدام بازارها هدایت کنیم.

تحلیل و پیش‌بینی بازارهای نیمه نخست سال 1402

وبسایت تجارت‌نیوز هر روز بازارهای مالی کشور را بررسی و پایش کرده و برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری، فرصت‌های خوب بازار را معرفی می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید در بازارهای سکه و طلا، ارز، بورس، خودرو و مسکن چه خبرهایی هست و پیش‌بینی قیمت‌ها در هفته آتی این بازارها چیست، شنونده پادکست صدای بازار باشید.

پیش از هر چیز، زینب مختاری، دبیر سرویس بازارهای تجارت‌نیوز، وضعیت بازارها در نیمه نخست امسال را مرور کرده و نمایی از وضعیت پیش روی اقتصاد ایران در روزهای پایانی تابستان برای شما ترسیم خواهد کرد:

پیش‌بینی قیمت دلار

قیمت دلار همواره مهمترین قطب‌نمای شناخت و درک و تحلیل وضعیت بازارهای مالی در کشور بوده؛ این هفته نیز همچون هفته‌های گذشته، بروز حق‌شناس، کارشناس بازارهای مالی در این بخش به سوالات شما درباره روند شش ماه اخیر و آینده قیمت دلار پاسخ می‌دهد.

پیش‌بینی قیمت نفت

برای درک نوسانات قیمت نفت و تاثیر آن بر اقتصاد جهان و ایران، این هفته حمیدرضا صالحی، عضو اتاق بازرگانی ایران نگاهی به قیمت هر بشکه نفت خام در طول این شش ماه داشته است.

پیش‌بینی بازار سکه و طلا

مجتبی دیبا، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با سارا صفاری، خبرنگار تجارت نیوز به بررسی تغییرات شش ماه اخیر قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی پرداخته است.

پیش‌بینی بازار بورس

در نیمه نخست امسال چه تحولاتی در بازار شیشه‌ای سرمایه رقم خورد و آینده آن چه می‌شود. روایت پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه را می‌شنوید.

پیش بینی بازار خودرو

عماد جعفری، کارشناس بازار خودرو، وضعیت شش ماه اخیر این بازار را در روزهای پایانی تابستان امسال تحلیل می‌کند.

پیش بینی بازار مسکن

بازار مسکن در نیمه نخست امسال شاهد رکود تورمی بود. منصور غیبی، کارشناس بازار مسکن در گفتگو با مینا علیزاده، خبرنگار تجارت‌نیوز نگاهی دارد به تحولات این بازار و آینده‌ آن در آخرین روزهای تابستان امسال.

این سیزدهمین قسمت از پادکست پیش‌بینی بازارِ صدای بازار بود که شنیدید؛ برنامه‌ای صوتی از سری پادکست‌های رادیو تجارت‌نیوز که هر شنبه به شما خواهد گفت کدام بازارها قابلیت بیشتری برای سرمایه‌گذاری دارند و سرمایه‌های خرد خود را به کدام بازارها هدایت کنیم. اگر مایل به همکاری با رادیو تجارت‌نیوز هستید می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی ما مراجعه کرده و پیام بگذارید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.