تحلیل و پیش‌بینی بازارها؛ هفته نخست اسفند 1402

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

تحلیل و پیش‌بینی بازارها؛ هفته نخست اسفند ۱۴۰۲

حجم فایل صوتی: ۲۸.۸۱M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۱۲:۲۵ دانلود فایل صوتی

آخرین روزهای بهمن و نخستین روزهای اسفند ۱۴۰۲، با نوسانات محدود قیمت دلار در مسیر افزایشی به پایان رسید. قیمت دلار که در هفته گذشته افت محسوسی کرده بود، این هفته دوباره افزایشی شد و کانال‌های از دست رفته رو پس گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، در هفته‌ای که گذشت در  نتیجه روند نوسانی قیمت دلار، بازار طلا و سکه هم نوسانی شد. اما رشد قیمت طلای جهانی در همدستی با رشد قیمت دلار در پایان هفته، طلا و سکه رو کمی بالا برد.

مطابق انتظار، بازار سهام بازدهی هفتگی خوبی نداشت و باز هم نتوانست عقب‌ماندگی خود از بازارهای موازی را جبران کند.

وبسایت  «تجارت‌نیوز» هر روز بازارهای مالی کشور را بررسی و پایش کرده و برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری، فرصت‌های خوب بازار را معرفی می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید در بازارهای سکه و طلا، ارز، بورس، خودرو و مسکن چه خبرهایی هست و پیش‌بینی قیمت‌ها در هفته آتی این بازارها چیست، شنونده پادکست صدای بازار باشید.

پیش‌بینی قیمت دلار

برزو حق‌شناس، کارشناس بازارهای مالی در این بخش به سوالات شما درباره آینده قیمت دلار پاسخ می‌دهد.

پیش‌بینی بورس

بورس که هنوز اثر رشد دلار را نشان نداده، حالا با انواع و اقسام سیاست‌های محدودکننده دولت و بانک مرکزی هم مواجه شده است. روایت پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه را از تالار شیشه‌ای می‌شنوید.

پیش بینی بازار خودرو

عماد جعفری، کارشناس بازار خودرو وضعیت این بازار را تحلیل می‌کند.

پیش بینی بازار مسکن

منصور غیبی، کارشناس بازار مسکن در گفتگو با مینا علیزاده، خبرنگار تجارت‌نیوز نگاهی دارد به بازار املاک و تحلیل رخدادهای بازار مسکن.

این سی و چهارمین قسمت از پادکست صدای بازار بود که شنیدید؛ برنامه‌ای صوتی از سری پادکست‌های رادیو «تجارت‌نیوز» که هر شنبه به شما خواهد گفت کدام بازارها قابلیت بیشتری برای سرمایه‌گذاری دارند و سرمایه‌های خرد خود را به کدام بازارها هدایت کنیم. اگر مایل به همکاری با رادیو تجارت‌نیوز هستید می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی ما مراجعه کرده و پیام بگذارید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.