تحلیل و پیش بینی بازارها؛ هفته سوم فروردین ۱۴۰۳

پادکست صدای بازار شماره ۳۸

تحلیل و پیش بینی بازارها؛ هفته سوم فروردین ۱۴۰۳

حجم فایل صوتی: ۳۴.۷۶M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۱۵:۰۱ دانلود فایل صوتی

سال ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که قیمت دلار فردایی توانسته بود کانال ۶۱ هزار تومانی را هم فتح کند. با شروع معاملات نقدی دلار از ۱۴ فروردین، قیمت این ارز توانست کانال ۶۳ هزار تومانی را هم فتح کند. در این پادکست پیش بینی بازارها را می‌شنوید.

به گزارش تجارت‌نیوز، شروع معاملات نقدی سال جدید با جهش قیمت انواع قطعات سکه نیز همراه بود و سکه‌های سنگین را در کریدور 40 میلیونی نشاند.

با این حال، بازار سهام که امیدوار بود بتواند امسال را با رشد و جذب پول آغاز کند، دوباره قربانی بازارهای ارز و طلا شد و خروج پول حقیقی را تجربه کرد.

در همین حال، انتشار گزارش تحولات مسکن در اسفندماه ۱۴۰۲ هم نشان داد که قیمت هر متر خانه مسکونی در شهر تهران به طور میانگین از ۸۱ میلیون تومان هم عبور کرده است.

حالا باید در انتظار هفته نیمه‌تعطیل آینده بود که آیا تحولی در سرنوشت بازارها ایجاد می‌کند؟ آیا دلار همچنان صعودی است؟ سکه می‌تازد؟ و بورس در قعر بازارها قرار دارد؟ یا بالاخره سرمایه‌ها از سمت بازارهای سفته‌بازانه به سوی بازار مولد سرمایه کوچ می‌کند؟

به تازه‌ترین پادکست صدای بازار ویژه پیش بینی بازارها خوش آمدید. این نخستین پادکست سال ۱۴۰۳ است که می‌شنوید. وبسایت «تجارت‌نیوز» در سال ۱۴۰۲، هر روز بازارهای مالی کشور را بررسی و پایش و برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری، فرصت‌های خوب بازار را معرفی کرده است. این مسیر در سال جدید هم ادامه می‌یابد.

پیش‌بینی قیمت دلار

برزو حق‌شناس، کارشناس بازارهای مالی در این بخش به سوالات شما درباره آینده قیمت دلار پاسخ می‌دهد.

پیش‌بینی بازار سکه و طلا

مجتبی دیبا، کارشناس بازارهای مالی در گفت‌وگو با سارا صفاری خبرنگار «تجارت‌نیوز» به بررسی تغییرات قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی پرداخته است.

پیش‌بینی بورس

بورس سال ۱۴۰۲ را در وضعیتی تماما رکودی به پایان رساند. آیا سال جدید، سال بورس خواهد بود؟ روایت پیام الیاس‌کردی، کارشناس بازار سرمایه را از تالار شیشه‌ای می‌شنوید.

پیش بینی بازار خودرو

عمادالدین جعفری، کارشناس بازار خودرو وضعیت این بازار را تحلیل می‌کند.

پیش بینی بازار مسکن

منصور غیبی، کارشناس بازار مسکن در گفت‌وگو با مینا علیزاده، خبرنگار «تجارت‌نیوز» نگاهی دارد به بازار املاک و تحلیل رخدادهای بازار مسکن.

این سی و هشتمین قسمت از پادکست صدای بازار و نخستین شماره آن در سال ۱۴۰۳ بود که شنیدید؛ برنامه‌ای صوتی از سری پادکست‌های رادیو تجارت‌نیوز که هر هفته به شما خواهد گفت کدام بازارها قابلیت بیشتری برای سرمایه‌گذاری دارند و سرمایه‌های خرد خود را به کدام بازارها هدایت کنیم. اگر مایل به همکاری با رادیو تجارت‌نیوز هستید می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی ما مراجعه کرده و پیام بگذارید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.