تحلیل و پیش‌ بینی بازارها؛ هفته سوم خرداد 1403

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

تحلیل و پیش‌ بینی بازارها؛ هفته سوم خرداد ۱۴۰۳

پادکست صدای بازار شماره ۴۶

حجم فایل صوتی: ۳۹.۸۰M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۱۷:۱۳ دانلود فایل صوتی

به تازه‌ترین پادکست صدای بازار ویژه پیش بینی بازارها خوش آمدید. این نهمین پادکست سال ۱۴۰۳ است که می‌شنوید. وب‌سایت تجارت‌نیوز، هر روز بازارهای مالی کشور را بررسی و پایش و برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری، فرصت‌های خوب بازار را معرفی می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در دومین هفته خرداد همانند هفته گذشته بازدهی تمام بازارها کاهش محدودی داشت و تنها قیمت سکه امامی رشد ۱۹۳ هزار تومانی پیدا کرد و سایر قطعات سکه نیز افزایش یافتند. در بازارهای بررسی‌شده در هفته اخیر به‌ترتیب بورس و طلا بیشترین افت بازدهی را داشتند و در مرحله بعد دلار و مثقال طلا قرار گرفتند.

این هفته هم بازار مسکن در رکود جدی معاملات به سر برد و از خرید و فروش‌های مورد انتظار در آستانه فصل تابستان خبری نبود. به نظر می‌رسد تمامی بازارها این روزها در انتظار تعیین تکلیف سکاندار دولت چهاردهم هستند و در فاز احتیاط و انتظار به سر می‌برند.

پیش‌ بینی قیمت دلار

برزو حق‌شناس، کارشناس بازارهای مالی، در این بخش به سوالات شما درباره آینده قیمت دلار پاسخ می‌دهد.

پیش‌ بینی بازار سکه و طلا

مجتبی دیبا، کارشناس بازارهای مالی، در گفت‌وگو با سارا صفاری خبرنگار تجارت‌نیوز به بررسی تغییرات قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی پرداخته است.

پیش‌ بینی بورس

آیا سال جدید، سال بورس خواهد بود؟ روایت پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه، را از تالار شیشه‌ای می‌شنوید.

پیش بینی بازار خودرو

عمادالدین جعفری، کارشناس بازار خودرو، وضعیت این بازار را تحلیل می‌کند.

پیش بینی بازار مسکن

منصور غیبی، کارشناس بازار مسکن، در گفت‌وگو با مینا علیزاده خبرنگار تجارت‌نیوز نگاهی دارد به بازار املاک و تحلیل رخدادهای بازار مسکن.

این چهل و ششمین قسمت از پادکست صدای بازار و نهمین شماره آن در سال 1403 بود که شنیدید؛ برنامه‌ای صوتی از سری پادکست‌های رادیو تجارت‌نیوز که هر هفته به شما خواهد گفت کدام بازارها قابلیت بیشتری برای سرمایه‌گذاری دارند و سرمایه‌های خرد خود را به کدام بازارها هدایت کنیم. اگر مایل به همکاری با رادیو تجارت‌نیوز هستید، می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی ما مراجعه کنید و پیام بگذارید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.