تحلیل و پیش‌بینی بازارها؛ هفته چهارم تیرماه 1403

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

تحلیل و پیش‌بینی بازارها؛ هفته چهارم تیرماه ۱۴۰۳

پادکست صدای بازار؛ شماره ۵۱

حجم فایل صوتی: ۳۷.۴۸M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۱۶:۱۲ دانلود فایل صوتی

به تازه‌ترین پادکست صدای بازار ویژه پیش بینی بازارها خوش آمدید. این چهاردهمین پادکست سال ۱۴۰۳ است که می‌شنوید. وبسایت تجارت‌نیوز، هر روز بازارهای مالی کشور را بررسی و پایش و برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری، فرصت‌های خوب بازار را معرفی می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازارها پس از دو هفته سردگمی، حالا با علم به اینکه دولت چهاردهم به دست مسعود پزشکیان سپرده شده است، به استقبال آخرین هفته از تیرماه ۱۴۰۳ می‌روند. هفته سوم تیرماه با اعلام خبر پیروزی پزشکیان سر شد و بازار سهام را با دو روز رشد شارپی مواجه کرد. این روند اگرچه در ادامه هفته تعدیل شد اما در نهایت، منجر به آن شد که پس از مدت‌ها تراز هفتگی پول حقیقی مثبت شود!

دلار هم این هفته نوسانات زیادی را در مرز ۶۰ هزار تومان تجربه کرد و تحت کنترل شدید بازارساز قرار داشت.
گفته می‌شود دولت سیزدهم در تلاش است تا با تزریق ارز و مدیریت چکشی، بازارها را در متعادل‌ترین شرایط به دولت چهاردهم تحویل دهد تا به‌نحوی، پیش پای دولتی که جبهه مقابل در حال تشکیل آن است، مین‌گذاری کرده باشد!
این هفته بازار طلا، سکه و خودرو هم تحت تاثیر نوسانات دلاری، افت و خیز داشت.
بازار مسکن نیز همچنان در خواب به سر می‌برد و از تقاضا خالی‌ست. با این حال جدیدترین آمار منتشر شده حاکی از افزایش قیمت مسکن در خردادماه و رسیدن آن به مرز ۸۶ میلیون تومان برای هر متر مربع است!

پیش‌بینی قیمت دلار

برزو حق‌شناس، کارشناس بازارهای مالی در این بخش به سوالات شما درباره آینده قیمت دلار پاسخ می‌دهد.

پیش‌بینی بازار سکه و طلا

مجتبی دیبا، کارشناس بازارهای مالی در گفت‌وگو با سارا صفاری خبرنگار تجارت نیوز به بررسی تغییرات قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی پرداخته است.

پیش‌بینی بورس

آیا روند صعودی بورس ادامه می‌یابد.؟ روایت پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه را از تالار شیشه‌ای می‌شنوید.

پیش بینی بازار خودرو

عمادالدین جعفری کارشناس بازار خودرو وضعیت این بازار را تحلیل می‌کند.

پیش بینی بازار مسکن

منصور غیبی، کارشناس بازار مسکن در گفت‌وگو با مینا علیزاده، خبرنگار تجارت‌نیوز نگاهی دارد به بازار املاک و تحلیل رخدادهای بازار مسکن.

این پنجاه و یکمین قسمت از پادکست صدای بازار و چهاردهمین شماره آن در سال 1403 بود که شنیدید؛ برنامه‌ای صوتی از سری پادکست‌های رادیو تجارت‌نیوز که هر هفته به شما خواهد گفت کدام بازارها قابلیت بیشتری برای سرمایه‌گذاری دارند و سرمایه‌های خرد خود را به کدام بازارها هدایت کنیم. اگر مایل به همکاری با رادیو تجارت‌نیوز هستید می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی ما مراجعه کرده و پیام بگذارید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.