کد مطلب: ۸۲۲۲۰۰

خط تولید خودرو ایرانی در ونزوئلا احیا شد

خط تولید خودرو ایرانی در ونزوئلا احیا شد

رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه خط تولید محصولات دو خودروساز ایرانی در ونزوئلا، دستور احیای خط تولید دو خودرو ایرانی را صادر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، خط تولید محصولات دو خودروساز ایرانی احیا می‌شود. احیای خط تولید خودرو ایرانی در ونزوئلا دستور جدیدی است که رئیسی در دومین روز سفر خود به ونزوئلا اعلام کرد.

ابراهیم رئیسی صبح سه شنبه 23 خرداد به وقت محلی در دومین روز از سفر رسمی به ونزوئلا، از خط تولید دو خودروساز ایرانی که مجدداً پس از سال‌ها در ونزوئلا احیا شده است، بازدید کرد.

در نمایشگاهی که به همین منظور برپا شده است، بخشی از تولیدات دو شرکت «تراکتورسازی ون-ایران» و «سایپا» که مجدداً پس از سال‌ها خط تولید و صادرات خود را در ونزوئلا راه‌اندازی کرده‌اند، به نمایش گذاشته شده است.

ظرفیت تولید کارخانه تراکتورسازی ایران در ونزوئلا سالانه ۱۲۰۰ دستگاه تراکتور است و تاکنون هزاران کشاورز ونزوئلایی در صف دریافت محصولات این شرکت قرار گرفته‌اند.

رئیس جمهور در بازدید از این نمایشگاه، دستور احیای کارخانه تراکتورسازی پس از ۹ سال تعطیلی و کارخانه خودروسازی پس از ۷ سال تعطیلی را صادر کرد. کارخانه تراکتورسازی و همچنین خودروسازی که در دهه ۸۰ به صورت مشارکتی بین شرکت‌های ایرانی و ونزویلایی، در این کشور تأسیس شده بودند، در دولت‌های یازدهم و دوازدهم تعطیل شدند و اخیراً با برطرف کردن موانع مجدداً احیا شدند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.