کد مطلب: ۸۲۳۰۲۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت روز جک j۴ / اختلاف کارخانه و بازار چقدر است؟

قیمت روز جک j4 / اختلاف کارخانه و بازار چقدر است؟

قیمت جک j4 این روزها همراه با روند نزولی بازار خودرو کاهشی بوده و به زیر 800 میلیون تومان رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این روزها، روند قیمتی در بازار خودرو کاهشی است. در همین راستا، قیمت جک j4 صفر (آپشنال) نیز در روزهای اخیر نزولی بوده و حدود 2.47 ارزان‌تر شده است.

امروز جک j4 صفر در بازار حدود 790 میلیون تومان معامله می‌شود. مدل‌های قدیمی‌تر و کارکرده آن ممکن است تا حدود 610 میلیون تومان هم قیمت‌گذاری شود. این در حالی است که قیمت مدل صفر جک j4 در ماه‌های گذشته از مرز 900 میلیون تومان هم گذشته بود.

کرمان موتور این خودرو را با نرخ 785 میلیون تومان عرضه می‌کند. به این معنا که در روزهای اخیر، قیمت کارخانه و بازار این خودرو تنها حدود پنج میلیون تومان اختلاف قیمت دارند.

معرفی اجمالی جک J4

جک J4 یک سدان کوچک و جمع‌وجور شهری است که از سال 97 در شرکت کرمان‌موتور شروع به تولید شد و به دلیل قیمت مناسبی که دارد از استقبال و فروش مناسبی برخوردار است.

جک J4 از موتور 1.5 لیتری تنفس‌ طبیعی با 4 سیلندر و 16 سوپاپ استفاده می‌کند. این پیشرانه توانایی تولید 103 اسب‌بخار قدرت و 146 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این سدان از یک گیربکس اقتصادی CVT استفاده می‌کند که باعث می‌شود تعویض دنده‌ها به‌آرامی انجام پذیرد.

ازجمله آپشن‌ها و امکاناتی که در جک J4 آپشنال مشاهده می‌شود می‌توان به کنترل فشار باد لاستیک‌ها، سنسور دنده‌عقب، سنسور نور، آینه‌های جانبی برقی با گرمکن، کروز کنترل، کامپیوتر سفری و سیستم کنترل پایداری یا ESP اشاره کرد.

طراحی ظاهری

خودروی جک J4 از یک طراحی ساده و بدون بزرگ‌نمایی بهره می‌برد که ممکن است در اولین نگاه، توجه کسی را جلب نکند، اما می‌تواند همه نیازهای مصرف‌کننده را برطرف کند. استفاده از رینگ‌های آلومینیومی 15 اینچ، چراغ ‌روز و خطوط کشیده‌شده روی بدنه بر زیبایی این خودروی اقتصادی می‌افزاید.

طراحی داخلی

هنگام ورود به کابین متوجه تفاوت کامل در طراحی بیرونی و داخلی این خودرو می‌شویم. چراکه طراحی داخلی از زیبایی قابل قبولی برخوردار است.

خطوط خمیده استفاده‌شده در طراحی داشبورد با تلفیق رنگ مشکی و کرم و همچنین کیفیت پلاستیک قابل قبولی که روی داشبورد استفاده شده بر جذابیت کابین خودرو می‌افزاید.

تجربه رانندگی

با نشستن پشت فرمان خودروی J4 آپشنال راننده احساس تسلط بالایی از خودرو می‌گیرد. به دلیل گیربکس بسیار خوب ‌آن تعویض دنده‌ها به نرمی انجام می‌گیرد. پیشرانه J4 به‌رغم استفاده از زنجیر تایم از صدای کمی برخوردار است و درنتیجه داخل کابین سکوت قابل قبولی دارد.

خودروی J4 انتخاب آن دسته از افرادی است که شتاب و قدرت موتور چندان برایشان اهمیت نداشته و تنها به دنبال خودرویی می‌گردند که از سواری قابل قبولی برخوردار بوده و قیمت آن نسبت به رقبا بالا نیست و همزمان آپشن‌های متعدد خود را حفظ کرده است.

کرمان موتور این محصول را در سامانه یکپارچه خودرو نیز عرضه کرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات فنی و ظاهری این خودرو مقاله مشخصات فنی و قیمت جک جی 4 را بخوانید.

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید. همچنین برای اطلاع از آخرین شرایط و جزئیات فروش خودروهای داخلی و مونتاژی می‌توانید به صفحه طرح های فروش خودرو مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.