خبر مهم:

کد مطلب: ۸۳۵۹۶۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت نهایی ۴ محصول مدیران خودرو اعلام شد+ جدول

قیمت نهایی 4 محصول مدیران خودرو اعلام شد+ جدول

مدیران خودرو امروز، سه‌شنبه، 20 تیر 1402، طی اطلاعیه‌ای قیمت چهار محصول پرفروش خود را اعلام کرد تا متقاضیان دور دوم سامانه یکپارچه از مبلغی که باید پرداخت کنند، آگاه شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شورای رقابت روز 18 تیر 1402 فهرست قیمت‌های مصوب جدید را برای خودروهای مونتاژی اعلام کرد، قیمت‌های اعلامی شورای رقابت تنها هزینه تمام‌شده و سود کارخانه را دربرمی‌گرفت، اما مبلغی که مشتریان باید بپردازند، قیمت شورای رقابت به علاوه 13 تا 16 درصد کل مبلغ خودروست که این مبلغ اضافه برای هزینه بیمه و مالیات است.

قیمت نهایی محصولات مدیران خودرو

مدیران خودرو امروز 20 تیر 1402 طی اطلاعیه‌ای قیمت نهایی برای مصرف‌کنندگان چهار محصول خود را اعلام کرد. با احتساب وجوهات قانونی، بین 93 میلیون تا 140 میلیون تومان به قیمت‌های اعلامی محصولات مدیران خودرو توسط شورای رقابت افزوده شده است.

در جدول ذیل نام چهار محصول به علاوه قیمت شورای رقابت و قیمت نهایی مصرف‌کنندگان آورده شده است:

مدیران خودرو

تفاوت قیمت قدیم و جدید کارخانه مدیران خودرو

تفاوت قیمت‌های نهایی قبلی مدیران خودرو با قیمت‌های اعلامی جدید بدین شرح است:

mvm-x22 pro mt، در اطلاعیه قبلی مدیران خودرو 706 میلیون و 700 هززار تومان قیمت گذاری شد که با قیمت نهایی امروز حتی یک ریال هم تفاوت ندارد.

mvm-x22 pro IE turbo، که این روزها به پرفروش‌ترین محصول مدیران خودرو تبدیل شده است، در فهرست قبلی 870 میلیون و 700 هزار تومان قیمت‌گذاری شده بود، اما در فهرست جدید این محصول نیز همانند نسخه دنده‌ای خود شامل هیچ تغییر قیمتی نشد.

arrizo 5 turbo IE، با 2 میلیون و 800 هزار تومان کاهش قیمت نسبت به قیمت درج شده در فهرست قبلی، اکنون با عدد یک میلیارد و 52 میلیون تومان توسط کارخانه عرضه می‌شود.

mvm- x55 pro IE، این محصول مدیران خودرو که جز سری محصولات لوکس برند ام وی ام محسوب می‌شود در اطلاعیه قبلی یک میلیارد و 251 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شد، اما در فهرست جدید این محصول تنها دو میلیون تومان کلاهش قیمت داشته و با قیمت یک میلیارد و 249 میلیون و 500 هزار تومان توسط مدیران خودرو عرضه می‌شود.

برای دریافت اخبار واطلاعات بیشتر صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.