خبر مهم:

حجم ویدیو: ۸۶.۶۳M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۹:۵۲ دانلود ویدیو

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ماجرای ضررهای میلیاردی مردم به بهانه ارزهای دیجیتال / تاکستانی‌ها پول کاشتند، ضرر درو کردند!

اینجا تاکستان است؛ شهری که قربانی فریبِ سود بیشتر شده است. برخی فریب وعده‌هایی را در مورد پیش‌فروش خودرو خوردند. اما گروهی دیگر قربانی تخلفاتی در زمینه ارزهای دیجیتال شدند.

هستی میقاتی/ به گزارش تجارت‌نیوز ، فصل برداشت انگور در تاکستان نزدیک است اما گویی تاکستان‌های شهر را خاک مرده پاشیده‌اند. مردمِ بزرگ‌ترین شهر تات نشین ایران، خشمگین و ناامید از بازگشت سرمایه‌های چند ده میلیاردی خود، آواره در برابر دادسرا!

در یک دهه گذشته، آدم‌ها و شرکت‌های ثبت شده مختلفی موفق شدند با قراردادهای مشارکت و مضاربه با وعده پیش فروش و واردات خودرو، ساخت و ساز پول‌های مردم را جمع کنند. اما در چند ماه اخیر این وعده‌ها به معاملات در بازارهای ارز دیجیتال و فارکس کشید آن هم با شعار سود ماهانه 5 تا 15 درصد و در ابتدا حتی بیش از ۲۵ درصد سود در یک ماه.

موضوع هم تنها محدود به مردم تاکستان نیست. طبق گزارش‌ها تهرانی‌ها، کرجی‌ها، ابهری‌ها و حتی زنجانی‌ها هم سپرده‌های خود را برای دریافت سود نزد این افراد و شرکت‌ها گذاشته‌اند.

طمع کسب سود با معامله ارزهای دیجیتال

طمعِ سود بیشتر، تاکستانی‌ها را از هستی ساقط کرده؛ یکی وام بانکی گرفته و آن یکی ملکش را فروخته است، یکی طلای خانه را فروخته و دیگری زمین کشاورزی‌اش را. همه سرمایه‌گذاران ضرر دیده این دفاع را دارند؛ سودِ این سرمایه‌گذاری حتی از حقوق یک ماه کار هم بیشتر بود. دخل و خرج ما به یکدیگر نمیخورد و این سود‌ها، روش‌های ما برای مقابله با تورم سربه‌فلک کشیده بود.

کدام سرمایه‌گذاری؟ سرمایه‌گذاری ارزدیجیتال! این ویدئو داستان تخلف بزرگی است که در سال‌های اخیر در تاکستان به بهانه معامله ارزهای دیجیتال رخ داده و سرمایه افراد زیادی را بر باد داده است. در روزهای آینده گزارش کاملی نیز در این مورد در تجارت‌نیوز منتشر می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.