حجم ویدیو: ۲۷.۵۸M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۰۱ دانلود ویدیو

آرمان خالقی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران:

تا زمانی که دولت کوچک نشود مشارکت مردم در اقتصاد امکان‌پذیر نیست

یازدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق ایران با حضور اعضای این هیات در ساختمان اتاق ایران برگزار شد. در این جلسه آرمان خالقی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، با اشاره به شعار سال اعلام کرد: تا زمانی که دولت کوچک نشود مشارکت مردم در اقتصاد امکان‌پذیر نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز، آرمان خالقی، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران و ایران، با حضور در یازدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق ایران با اشاره به شعار سال جاری گفت: امسال سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است. بنایراین، باید شیفت تولید و ظرفیت تولید افزایش یابد. 

او افزود: مهم این است که بدانیم بازار محصولات تولیدشده کجاست؟ در داخل به دلیل کاهش قدرت خرید مردم، امکان تحقق این هدف وجود ندارد؛ پس تولیدکنندگان باید دنبال بازارهای خارجی باشند.

این فعال بخش خصوصی ادامه داد: برای تحقق شعار مشارکت مردم در اقتصاد، دولت باید از اقتصاد کناره‌گیری کند و بدین ترتیب اقتصاد به سوی مردمی‌ شدن پیش می‌رود و اقتصاد می‌تواند رشد داشته باشد.

خالقی اضافه کرد: زمانی اقتصاد می‌تواند مردمی شود که سبک اقتصاد ایران مشخص باشد و همین‌طور مردم از نظر سرمایه‌گذاری احساس امنیت داشته باشند.

او درباره محیط کسب‌و‌کار خاطرنشان کرد: اگر دولت به صورت جدی تغییر رفتار و روش ندهد، شرایط تغییر نمی‌کند. پیگیری مطالبات در این حوزه از وظایف اتاق بازرگانی است.

برای مشاهده بیشتر ویدئوی نشست جنجالی اتاق بازرگانی/ سلاح‌ورزی: دولت با تیر ۳ شعبه به سراغ اتاق بازرگانی آمد! را ببینید. 

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.