فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۰۰۷۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت تور مالزی پاییز ۱۴۰۳/ با ۴۰ میلیون تومان به کوالالامپور بروید

قیمت تور مالزی پاییز 1403/ با 40 میلیون تومان به کوالالامپور بروید

مالزی در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و در تمام فصول سال دارای آب‌وهوای گرم و مرطوب است و دو فصل کم بارش و پربارش دارد. از آنجایی که بارش در پاییز و زمستان کمتر است بهترین زمان سفر به مالزی پاییز به حساب می‌آید. زیرا هم بارش باران‌های موسمی کمتر است و هم از گرمای تابستان خبری نیست. اما سفر به مالزی چقدر هزینه دارد و قیمت تور مالزی چقدر است؟

به گزارش تجارت نیوز،

مالزی کشوری در در جنوب شرقی آسیاست که با طبیعتی زیبا یکی از گزینه های پرطرفدار گردشگری بین ایرانیان است. از کوه‌ها و دریاچه‌های بکر و جنگل‌های انبوه تا معابد و کلیساهای تاریخی و برج‌های مدرن از جذابیت‌های این کشور بین گردشگران است. برج‌های دوقلو پتروناس، پارک ملی باکو، جزیره مانوکان، کاخ ملی و غار باتو کوالالامپور از مناطق دیدنی مالزی است.

بهترین و پرگردشگرترین فصل برای سفر به مالزی پاییز است. هم آب‌وهوا معتدل است و هم فستیوالهای زیادی برگزار می‌شود، مانند فستیوال خرید مالزی است که یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین فستیوال‌های مالزی محسوب می‌شود که در آن می‌توانید خریدهایی با 70 درصد تخفیف و حتی بیشتر هم داشته باشید.

قیمت تور مالزی

قیمت تور مالزی تحت تاثیر عوامل مختلفی است  به عنوان مثال قیمت تور با توجه به فصول متفاوت است. در بهار و تابستان مالزی خلوت‌تر و قیمت تور ارزان‌تر است اما پاییز و زمستان  پرمخاطب‌تر و هزینه بالاتر است. تورهایی که با بلیط‌های چارتر و ایرلاین‌های ارزان برگزار می‌شود هم قیمت کمتری دارند.

در هتل‌های مالزی حتی هتل‌های سه ستاره بهترین خدمات به شما ارائه می‌شود. بیشتر این هتل‌ها دارای استخر هستند و استفاده از آنها به همراه صبحانه رایگان است بنابراین انتخاب هتل کار دشواری نیست.

قیمت تور از حدود 40 میلیون تومان برای هفت شب اقامت شروع می‌شود و تا 80 میلیون تومان برای هتل 5 ستاره به فروش می‌رسد.

خدمات تورها شامل: وعده صبحانه در هتل، بلیط رفت و برگشت هواپیما، ترنسفر فرودگاهی رفت و برگشت، سیمکارت به ازای هر اتاق یک عدد، گشت شهری نیم روزه و بیمه مسافرتی است. 

با توجه به داده‌های ذکر شده، ارزان‌ترین قیمت برای سفر یک خانواده 4 نفره به مالزی حدود 160 میلیون تومان هزینه دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.