کد مطلب: ۴۱۳۳۰۳

تجارت‌نیوز از وضعیت امروز اقتصاد گزارش می‌دهد:

ارزانی دلار در روز گرانی طلا / سیگنال‌های ارزی همتی چه نتایجی داشت؟ / سایت اعتراض یارانه‌ای فعال شد

ارزانی دلار در روز گرانی طلا / سیگنال‌های ارزی همتی چه نتایجی داشت؟ / سایت اعتراض یارانه‌ای فعال شد

در روز گرانی قیمت طلا و صعودی بودن شاخص بورس، قیمت دلار نزولی شد. در همین حال امروز فعال شدن سایت اعتراض یارانه‌ای از اخبار مهم بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۶ با 0.8 درصد کاهش 12 هزار و 250 تومان اعلام شده است.

اما برخلاف ارزانی دلار، قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد امروز چهارشنبه ششم آذر ماه تا ساعت ۱۶ با پنج هزار و 800 تومان افزایش به 431 هزار و 500 تومان رسید.

قیمت سکه امامی هم در بازار آزاد امروز چهارشنبه ششم آذر ماه تا ساعت ۱۶ با 102 هزر تومان افزایش به چهار میلیون و 353 هزار تومان رسید.

اما امروز بورس چه وضعیتی داشت؟

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشدی بیش از نیم درصدی، ۱۵۸۶ واحد رشد کرد و در کانال ۳۱۱ هزار واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص کل هم وزن نیز رشدی بیش از ۵۰۰ واحدی را تجربه کرد.

6 آذر

شاخص بازار سهام امروز روندی صعودی داشت.

کاهش ۱۰ درصدی چک‌های برگشتی و اعلام طرح دولت برای خانه‌دار کردن خبرنگاران و کارگران هم از اخبار مهم امروز بودند. همچنین امروز سخنگوی طرح معیشت با بیان اینکه کمتر از ۴ میلیون سرپرست خانوار درخواست طرح معیشتی ثبت کردند، گفت: سامانه ثبت اعتراض فعال شد و واحد USSD موظف به ارسال پیامک برای همه افراد بوده است.

همچنین امروز تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: بررسی یادداشت‌های همتی در صفحه اینستاگرامش طی سه ماه اخیر در حوزه بازار ارز و دلار نشان می‌دهد، معمولا روز بعد از انتشار این یادداشت‌ها قیمت دلار افزایش داشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.