خبر مهم:

کد مطلب: ۴۳۰۹۷۲

قیمت خودرو در امروز ۹۸/۱۱/۲۸

بازار خودرو در تلاش برای حفظ ثبات قیمت / بیشترین ارزانی امروز؛ یک میلیون تومان +جدول قیمت

بازار خودرو در تلاش برای حفظ ثبات قیمت / بیشترین ارزانی امروز؛ یک میلیون تومان +جدول قیمت

پس از تجربه یک روز گرانی در قیمت خودرو، بار دیگر بازار خودروهای مورد بررسی سعی در حفظ قیمت روز گذشته خود کرد. در لیست قیمت منتشر شده امروز با نوسان 13 خودرو از 41 خودروی مورد بررسی، سایر خودروها قیمت دیروز خود را حفظ کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌خودرو در کارخانه و بازار در روز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه را در جدول‌های زیر که از قیمت‌های اعلامی خبرگزاری ایسنا استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

پس از تجربه یک روز گرانی در قیمت خودرو، بار دیگر بازار خودروهای مورد بررسی سعی در حفظ قیمت روز گذشته خود کرد. در لیست قیمت منتشر شده امروز با نوسان 13 خودرو از 40 خودروی مورد بررسی، سایر خودروها قیمت دیروز خود را حفظ کردند.

از تعداد خودرویی که امروز شاهد نوسان بودند؛ چهار خودروی سایپا 131 (تنوع رنگ)، وانت آریسان، پژو SLX 405 و خودروی دنا پلاس توربو (تیپ 2) کاهش قیمت داشتند و 9 خودروی دیگر افزایش قیمت بین 100هزار تا سه میلیون تومان را تجربه کرده‌اند.

28 1

قیمت محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۱ 28 2 قیمت محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۲ 28 3 قیمت محصولات سایپا در کارخانه و بازار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.