خبر مهم:

کد مطلب: ۴۴۵۱۴۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

واریز وام یک میلیون تومانی تا ۲۴ ساعت آینده

واریز وام یک میلیون تومانی تا ۲۴ ساعت آینده

طبق گفته وزیر کار، واریز وام یک میلیون تومانی از ظهر امروز آغاز می‌شود و طبق اعلام بانک مرکزی این واریزی تا ۲۴ ساعت آینده انجام خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آنطور که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز گذشته اعلام کرد وام یک میلیون تومانی کرونا از ظهر امروز به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

محمد شریعتمداری روز گذشته در توئیتر خود نوشت: ظهر امروز لیست حدود ۱۷ میلیون سرپرست خانوار به سازمان هدفمندی یارانه ارسال شد تا با اقدام بانک مرکزی از ظهر فردا به حساب مردم عزیز واریز شود.

بانک مرکزی نیز اطلاعیه‌ای منتشر که براساس آن چنانچه لیست مذکور تا ظهر چهارشنبه به بانک مرکزی ارسال شود، این بانک با هماهنگی بانک‌های عامل طی حداقل ۲۴ ساعت نسبت به واریز تسهیلات اقدام می‌کند.

بنابراین طبق گفته وزیر کار واریزی‌ها از ظهر امروز آغاز می‌شود و طبق اطلاعیه بانک مرکزی با ارسال لیست از سوی سازمان هدفمندسازی، وام یک میلیون تومانی تا ۲۴ ساعت آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

کسانی که پیامک درخواست وام خود را تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ارسال کرده‌اند، تا ۲۴ ساعت آینده وام یک میلیون تومانی را دریافت می‌کنند و برای کسانی که پس از آن کد ملی خود را ارسال می‌کنند، از روز دهم اردیبهشت ماه واریز خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.