کد مطلب: ۷۴۶۲۹۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۱۷ دی ۱۴۰۱ / درخشش دوباره سکه‌های طلا

قیمت طلا و سکه امروز 17 دی 1401 / درخشش دوباره سکه‌های طلا

قیمت سکه امروز 17 دی 1401 بر اثر افزایش مجدد قیمت دلار و رشد انس جهانی طلا، در مسیری افزایشی قرار گرفته است. طلا نیز روندی صعودی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت سکه امامی امروز 17 دی 1401 در مسیری افزایشی نسبت به روزهای گذشته قرار گرفته و قیمت طلا (18عیار) هم در لحظه تنظیم این گزارش یک میلیون و 869 هزار و 800 تومان است.

قیمت سکه امامی

قیمت سکه امامی بر اساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، اکنون 20 میلیون و 553 هزار تومان است و نسبت به قیمت بازگشایی بازار، مسیری افزایشی را طی کرده است.

حباب این نوع سکه در این لحظه دو میلیون و 629 هزار تومان است و قیمت روز گذشته این فلز ارزشمند 20 میلیون و 318 هزار تومان بوده است؛ بر همین اساس قیمت سکه نسبت به آخرین قیمت روز گذشته افزایشی ارزیابی می‌شود.

قیمت طلا و سکه 17 دی 1401

قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی نیز اکنون در لحظه تنظیم این گزارش به 19 میلیون و 408 هزار تومان قیمت دارد. حباب این نوع فلز ارزشمند یک میلیون و 711 هزار تومان برآورد می‌شود که نسبت به قیمت قبلی آن افزایش داشته است.

آخرین نرخ روز گذشته سکه بهار آزادی 19 میلیون و 497 هزار تومان ثبت شده است. این نوع سکه همسو با سکه امامی روندی کاهشی را طی کرده است.

قیمت نیم‌ سکه

قیمت نیم ‎‌سکه در حال حاضر 11 میلیون و 950 هزار تومان و نسبت به نرخ بازگشایی امروز و قیمت روز گذشته تغییری نداشته است. حباب این سکه دو میلیون و 967 هزار تومان ثبت شده است.

قیمت ربع سکه

قیمت ربع سکه اکنون هشت میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده و از روز گذشته کاهشی نداشته است. حباب این نوع سکه نیز چهار میلیون و 16 هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی نیز چهار میلیون و 400 هزار تومان برآورد می‌شود. حباب این سکه نیز دو میلیون و 265 هزار تومان است و نسبت به روز گذشته روندی کاهشی را پیموده، این نوع سکه در چند گذشته تغییر قیمتی نداشته است.

در اقتصادی همانند اقتصاد ایران قیمت دلار تاثیر زیادی بر قیمت طلا و سکه دارد. قیمت دلار برخلاف هفته گذشته که تا 39 هزار تومان هم پایین آمد، اکنون دوباره نزدیک کانال 41 هزار تومان قرار دارد.

از طرفی در نخستین روزهای سال 2023 قیمت انس جهانی نیز با رشد همراه بوده و در کانال 1800 دلار تثبیت شده است. این دو اتفاق باعث روند افزایشی سکه در روز جاری بوده است. در صورت افزایش این دو مولفه احتمال دارد مجددا قیمت سکه وارد کانال‌های بالاتر شود.

آخرین پیش‌بینی‌ها را در صفحه پیش بینی قیمت طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.