فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۵۱۵۷۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سبقت تعداد تراکنش‌های روزانه ریپل از اتریوم‌ و بیت کوین

سبقت تعداد تراکنش‌های روزانه ریپل از اتریوم‌ و بیت کوین

ریپل موفق شده است تا از لحاظ تعداد معاملات روزانه از بیت کوین و اتریوم پیشی بگیرند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به‌ دنبال برد ریپل در بخشی از پرونده حقوقی این شرکت رمزارزی در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ، معاملات این شبکه روند صعودی داشته است، به‌طوریکه تعداد تراکنش‌های روزانه شبکه ریپل از اتریوم که مطرح‌ترین شبکه رمزارزی است، پیشی گرفته است .

تعداد تراکنش‌های روانه ریپل

با وجود اینکه تعداد تراکنش‌های ریپل در پایان ماه جولای روند کاهشی پیدا کرده بود، تعداد معاملات با آغاز ماه آگوست افزایش پیدا کردند . بر اساس داده‌های قیمتی، مجموع معاملات روزانه ریپل لجر از ابتدای ماه آگوست، ‌ به‌صورت روزانه بیش از یک میلیون بوده است . با این افزایش، معاملات روزانه این شبکه از شبکه‌های دیگر بلاکچین مانند اتریوم و بیت‌کوین پیشی گرفته است، چرا‌که مجموع تراکنش‌های روزانه این دو شبکه، پایین‌تر از یک میلیون تراکنش بوده‌اند .

ریپل

پیشی گرفتن تراکنش‌های روزانه ریپل از اتریوم (منبع: BitInfoCharts )

دوم آگوست، بهترین روز از لحاظ تعداد معاملات برای ریپل بوده است، به‌طوریکه تعداد معاملات این شبکه بیش از ۱ . ۳ میلیون تراکنش‌ گذاشته است . در همین روز تعداد تراکنش‌های اتریوم و بیت‌کوین به‌ترتیب معادل ۱ . ۳ میلیون و ۳۹۰ هزار بوده است .

تعداد تراکنش‌های ریپل در ماه جولای با کاهش شدیدی مواجه شده بود . از آن پس، ریپل موفق به جبران این کاهش شد و تاکنون روند صعودی تعداد‌های تراکنش‌های خود ر ا حفظ کرده است . بر اساس داده‌های فعلی، شبکه ریپل در روز سه‌شنبه، نهم آگوست بیش از ۱ / ۱۱۷۳ میلیون تراکنش‌ را به‌اتمام رسانده است . این رقم، دو برابر تعداد تراکنش‌های ۶۱۲ هزار تایی در ۲۹ جولای بوده است .

حجم تراکنش‌های ریپل

با بوجود افزایش تعداد تراکنش‌های این شبکه، ریپل هنوز از لحاظ حجم معاملات پایین‌تر از بیت‌کوین و اتریوم قرار دارد . داده‌های کوین‌مارکت‌کپ نشان می‌دهد که حجم معاملات بیت‌کوین در روز‌ گذشته معادل ۱۴ میلیارد، اتریوم معادل ۴ . ۲ میلیارد دلار بوده است . حجم معاملات ریپل برابر با ۱ . ۷ میلیارد دلار ثبت شده است .

پس از برد ریپل در دادگاه علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، قیمت این رمزارز رشد قابل توجهی داشت، به‌طوریکه قیمت آن با افزایش ۷۲ درصدی از ۰ . ۴۷ به ۰ . ۸۱ دلار در سیزدهم جولای، رسید . قیمت این توکن در ماه آگوست روند ثابتی قیمتی را حفظ کرده است .

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.