خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۹۴۱۳۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سرمایه‌گذاری ۲۸ میلیون دلاری یک شرکت کره‌ای در پروژه‌های کریپتویی

سرمایه‌گذاری 28 میلیون دلاری یک شرکت کره‌ای در پروژه‌های کریپتویی

Hashed بزرگترین سرمایه‌گذار رمز ارزی در کره جنوبی، امسال 36.8 میلیارد وون (معادل 28.44 میلیون دلار) در پروژه‌های بلاکچینی سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت Hashed با وجود چالش‌های متعدد در طول زمستان طولانی بازار کریپتو، سرمایه‌گذاری‌های جدید و موفقی را در پروژه‌های زیرساخت بلاکچینی و بازی انجام داده است.

تمرکز اصلی این مجموعه بر سرمایه‌گذاری‌های اولیه با پتانسیل جذب کاربران بیشتر با تقویت زیرساخت بلاکچین و ادغام محتوا و حقوق مالکیت معنوی (IP) بوده است.

Hashed در مجموع، 29 سرمایه‌گذاری با توزیع نسبتاً مساوی در سراسر بخش‌ها انجام داده است. زیرساخت بلاکچین و بازی‌ها هر کدام 21 درصد از سرمایه‌گذاری‌ها را به خود اختصاص دادند، در حالی که استارتاپ‌های مرتبط با IP و محتوا 15 درصد از تخصیص را دریافت کردند.

علاوه بر این، Hashed  در طیف وسیعی از استارتاپ‌های اولیه که قادر به استفاده از زیرساخت بلاکچین در زمینه‌های مختلف مانند پلتفرم‌های O2O و استارتاپ‌های هوش مصنوعی هستند، سرمایه‌گذاری کرده است.

سرمایه‌گذاری‌های بعدی این شرکت کره‌ای در شرکت‌هایی مانند  Archway، یک پروژه لایه 1 توسعه دهنده   DApp  مبتنی بر کازماس، Payhere، یک پلتفرم POS مبتنی بر موبایل و یک پروژه غیرمتمرکز برای نگهداری دارایی‌های دیجیتال انجام شده است.

Hashed  در حال حاضر دو صندوق را تحت مدیریت خود دارد، اولین صندوق با ارزش 120 میلیارد وون و دومین صندوق با ارزش 240 میلیارد وون.

این شرکت از طریق صندوق‌های تحت مدیریت خود در تعداد زیادی از استارتاپ‌های داخلی و خارجی سرمایه‌گذاری و در فعالیت‌هایی برای تشویق توسعه اکوسیستم Web 3 شرکت می‌کند. مجموعه پورتفولیو شرکت‌های سرمایه‌گذاری شده از طریق صندوق‌های 1 و 2 به 86 می‌رسد.

افزایش سرمایه‌گذاری در پروژه‌های کریپتویی

در طول سال، چندین شرکت تحت سرمایه‌گذاری Hashed عملکرد قابل توجهی داشته‌اند. Aptos، یک بلاکچین لایه 1، به طور مداوم بیش از 20 هزار تراکنش در ثانیه (TPS) با 7.3 میلیون کیف پول فعال داشته است.

از دیگر پروژه‌ها می‌توان به Story Protocol اشاره کرد. این پروژه اولین هکاثون خود را با موفقیت برگزار و نسخه آلفا محصول خود را راه‌اندازی کرد. Dune، یک پلتفرم تجزیه و تحلیل داده‌های زنجیره‌ای، موقعیت پیشرو خود را در بازار حفظ کرده است، در حالی که صرافی غیرمتمرکز dYdX بیشترین حجم معاملات را در بین  DEXهای غیرمتمرکز داشته و حاکمیت غیرمتمرکز را فعال کرده است.

 Hashed علاوه بر سرمایه‌گذاری، به طور فعال در اکوسیستم Web3 از طریق تعدادی از مشارکت‌های این کمپانی مشارکت دارد. این شرکت از حدود 80 جلسه، از جمله هکاثون‌ها برای دانشجویان دانشگاه، حمایت و به کنفرانس‌های بلاکچینی کمک کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.