کد مطلب: ۸۹۵۴۲۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بنیاد Near نیروی کار خود را ۴۰ درصد کاهش می‌دهد

بنیاد Near نیروی کار خود را 40 درصد کاهش می‌دهد

بنیادNear در اقدامی استراتژیک، قصد دارد پروسه عملیات خود را ساده‌سازی کند. در همین راستا فعالیت این مجموعه در تیم‌های بازاریابی و توسعه کسب‌وکار کاهش می‌یابد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بنیاد Near، یک سازمان غیرانتفاعی که در توسعه پروتکل Near فعال است، قصد دارد نیروی کار خود را تقریباً 40 درصد کاهش دهد. این تصمیم پس از یک بررسی توسط این بنیاد اتخاذ شده است که نشان می‌دهد Near به اندازه کافی مؤثر و سریع عمل نکرده است. بررسی‌های بنیاد مذکور، الزام برنامه‌ریزی برای کاهش حدود 40 درصد کارمندان را نشان می‌دهد. 

ایلیا پولوسوخین بنیان‌گذار پروتکل Near و مدیرعامل این بنیاد، با صدور بیانیه‌ای توضیح داد که این کاهش‌ها عمدتاً بر تیم‌های بازاریابی و توسعه کسب‌وکار تأثیر می‌گذارد.

او گفت: پس از یک بررسی جامع، تصمیم گرفتیم تا تیم اصلی بنیاد را به شدت متمرکز کنیم تا بر روی مجموعه‌ای محدودتر و با تأثیر بالاتر از فعالیت‌ها تمرکز کنیم.

پولوسوخین همچنین افزود که تیم مهندسی پروتکل همکار Near به نام Pagoda به فعالیت‌های خود به طور عادی ادامه می‌دهد و این بنیاد قصد دارد به کارکنانی که اخراج می‌شوند در یافتن فرصت‌های شغلی جدید در اکوسیستم  Near، صنعت وب3 و سایر بخش‌ها کمک کند. طبق گفته‌های او، این کاهش نیروی کار بخشی از تلاش طولانی‌مدت جهت غیرمتمرکزسازی فعالیت‌ها است.

با وجود این، پولوسوخین اطمینان داد که خزانه‌داری بنیاد Near همچنان قوی و خوب مدیریت می‌شود. خزانه‌داری در حال حاضر بیش از 285 میلیون دلار نقد، 305 میلیون توکنNEAR  با ارزش بیش از 1 میلیارد دلار و 70 میلیون دلار سرمایه‌گذاری و وام دارد. این بنیاد در موقعیت مناسبی برای رشد، توسعه و غیرمتمرکزسازی بیشتر پروتکل Near و اکوسیستم قرار گرفته است. 

کاهش نیروی کار با وجود عملکرد قوی

با توجه به عملکرد قوی اکوسیستم Near در سال گذشته، این اعلامیه از سوی بنیاد در زمانی غافلگیرکننده منتشر می‌شود. پروتکل Near در حال حاضر توسط سه مورد از ده برنامه برتر در Web3 استفاده می‌شود و رکورد کاربران روزانه خود را شکسته است.

پولوسوخین در ماه دسامبر،  به رشد قابل توجه پروتکل اشاره کرد. این بنیاد با بیش از یک میلیون کاربر فعال روزانه، هفت میلیون حساب فعال ماهانه، 35 میلیون حساب کلی و میانگین بیش از 2 میلیون تراکنش در روز در جایگاه قوی قرار دارد.

در چنین شرایطی، کاهش نیروی کار نشان‌دهنده تغییر استراتژیک در رویکرد بنیاد Near است که روی یک عملیات ساده‌تر و کارآمدتر تمرکز دارد. این تصمیم بازتابی از ماهیت پویای صنعت رمز ارز و بلاکچین است، فضایی که سازمان‌ها به طور مداوم به تغییر شرایط بازار و اولویت‌های استراتژیک خود پاسخ می‌دهند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.