فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۲۱۳

«پپه آنچیند» در میان وحشت ریزش بازار ۷۰۰۰۰۰ دلار سرمایه دیگر در ۳ روز جمع آوری کرد

«پپه آنچیند» در میان وحشت ریزش بازار 700000 دلار سرمایه دیگر در 3 روز جمع آوری کرد

در شرایطی که سرمایه گذاران، در حال فروش ارزهای دیجیتال بزرگ بازار هستند و حتی شرکت «برکشایر هاتاوی» وارن بافِت 50 درصد از سهام اپل خود را فروخته است، «پپه آنچِیند» توانسته است سرمایه بیشتری جذب کند.

به گزارش تجارت نیوز،

بازار رمزارزها در روزهای اخیر شاهد یک ریزش بود. در این میان، پروژه هایی مانند «پپه آنچِیند (Pepe Unchained - $PEPU)» قدرت حیرت انگیزی از خود نشان داده اند. این پروژه نه تنها در ریزش های بازار قوی ظاهر شده است، بلکه توانسته سرمایه ای که در پیش فروش جمع آوری کرده است را به 7.4 میلیون دلار افزایش دهد.

از هفته گذشته تاکنون، سرمایه گذاران بازار رمزارزها اقبال زیادی به پیش فروش این توکن مرتبط با پپه که روی بلاکچین لایه 2 جدید خود در اتریوم کار می کند، نشان داده و علیرغم نگرانی ها برای ادامه ریزش ها، 700000 دلار دیگر روی این پروژه سرمایه گذاری کرده اند.

این نشان می دهد که «پپه آنچِیند» سدی بر سر راه خود نمی بیند و به نظر می رسد هیچ چیز –حتی ترس بازار– بر روی آن تاثیری ندارد. سرمایه گذارانی که $PEPU خریداری کرده اند، پتانسیل آن را می شناسند، از جمله نهنگی که ماه گذشته مقدار زیادی توکن خریداری کرد.

هرچه تعداد افراد بیشتری درباره «پپه آنچِیند» می شنوند، مشخص می شود که اگر به زودی این توکن را در سبد خود جای ندهند، بعدها پشیمان خواهند شد که چرا روی آن سرمایه گذاری نکردند.

توکن $PEPU در حال حاضر 0.0089105 دلار به ازای هر توکن قیمت دارد، اما به زودی به 0.00894610 دلار افزایش می یابد زیرا مرحله پیش فروش موفق دیگری در کمتر از 24 ساعت به پایان می رسد.

هدف 8 میلیون دلاری جذب سرمایه این هفته نزدیک است و می توانید با تبدیل شدن به یک دارنده  $PEPU امروز به رسیدن به این نقطه عطف کمک کنید.

با سقوط 24 درصدی اتریوم در یک هفته، بازار ریزشی همچنان ادامه دارد و عامل اصلی آن «جامپ تریدینگ» است

دو ارز دیجیتال برتر بازار، یعنی بیت کوین ($BTC) و اتریوم ($ETH) در روز دوشنبه به انتشار اخبار نزولی واکنش نشان دادند و ریزشی شدند. بیت کوین با کاهش قیمت به 49000 دلار همه را به وحشت انداخت، اما اتریوم با افت 20 درصدی فقط در 24 ساعت که قیمت آن را به زیر 2100 دلار کشاند، ضربه بزرگتری خورد. این قیمت اتریوم، پایین ترین نقطه از زمان ژانویه سال 2024 بود.

002

یکی از دلایل اصلی سقوط اتریوم گزارشی از گروه QCP است که نشان می دهد شرکت «جامپ تریدینگ» به شدت در حال فروش  ETH های خود است. فقط یک کیف پول مرتبط با این شرکت 17576 اتریوم به ارزش 46 میلیون دلار را در آخر هفته به صرافی های متمرکز منتقل کرد.

علاوه بر این، به نظر می رسد کیف پول هایی با ذخایر بزرگ ETH در حال آماده شدن برای فروش گسترده دیگری هستند، داده های Lookonchain نشان می دهد:

همچنین، داده های بیکاری هفته گذشته در ایالات متحده به 4.3 درصد رسید، که بالاترین رقم از اکتبر 2021 بود. تعداد مشاغل در ماه ژوئیه به 114000 رسید، که بسیار کمتر از رقم پیش بینی شده 175000 بود، که همین امر، به ترس از رکود اقتصادی دامن زد. این آمارها بر فشارها بر بازار سهام افزود که به نوبه خود بر روی بازار رمزارزها نیز تأثیر گذاشت.

اما علیرغم ریزش کلی بازار سهام، سقوط بازار رمزارزها و وحشت در بازار میم کوین ها، یک نقطه روشن وجود دارد: دوست قورباغه ای مورد علاقه ما، «پپه آنچِیند».

در شرایطی که سرمایه گذاران، در حال فروش ارزهای دیجیتال بزرگ بازار هستند و حتی شرکت «برکشایر هاتاوی» وارن بافِت 50 درصد از سهام اپل خود را فروخته است، «پپه آنچِیند» توانسته است سرمایه بیشتری جذب کند.

سرمایه گذاران در $PEPU چه چیزی می بینند که بازار ارزهای دیجیتال هنوز به آن نرسیده است؟

«پپه آنچِیند» یک فرصت منحصر به فرد و هیجان انگیز در بازار است و با وجود ریزش اخیر بازار، سرمایه گذاران همچنان به آن اطمینان دارند زیرا می دانند که «پپه آنچِیند» آماده است تا تاج پادشاهی میم کوین ها را بر روی سر خود بگذارد.

بازار کریپتو در نهایت دوباره روند صعودی خود را ادامه خواهد داد و به محض این که این اتفاق بیافتد، توکن های جدید، حوزه مربوط به خود را به سمت جلو رهبری خواهند کرد. میم کوین های قدیمی تر مانند  پپه  ($PEPE)دیگر به نظر نمی رسد که بیش از این جای رشد داشته باشند، چون گران، کند و فاقد کاربرد واقعی هستند.

«پپه آنچِیند» این مشکل را از طریق بلاکچین لایه 2 خود حل کرده و باعث می شود سرمایه گذاران به شکلی ارزان تر و سریع تر به فعالیت های مرتبط با پپه بپردازند. به علاوه، استفاده از بلاکچین اختصاصی، راه را برای ایجاد یک اکوسیستم اقتصادی تازه نفس با پروژه های جدید دیفای یا امور مالی غیرمتمرکز، NFT، نوآوری های GameFi و حتی میم کوین های بیشتر، هموار می کند. این کاربردها همان ویژگی هایی هستند که از توان پروژه های قبلی خارج است.

به همین دلیل است که سرمایه گذاران به سمت «پپه آنچِیند» هجوم آورده اند، چرا که آن را به عنوان تولد دوباره ای برای $PEPE می بینند که مانند ققنوس از خاکسترها متولد شده و آماده رهبری روند صعودی بعدی بازار میم کوین ها است.

حتی اینفلوئنسر محبوب رمزارزها به نام ClayBro که 130000 مشترک در یوتیوب دارد، معتقد است که «پپه آنچِیند» رهبری میم کوین ها را به دست گرفته است.

اگر می خواهید به همراه سرمایه گذارانی که پتانسیل «پپه آنچِیند» را می بینند و آن را درک کرده اند، روی آن سرمایه گذاری کنید، از وبسایت آن بازدید کنید. می توانید با اتصال کیف پولتان، $PEPU را با پرداخت اتریوم، تتر یا بی.ان.بی خریداری کنید. کارت اعتباری نیز پذیرفته می شود.

همچنین می توانید توکن های $PEPU خود را بلافاصله پس از خرید با سود مرکب 263 درصدی سالانه (APY) استیک کنید.

بعلاوه، می توانید با اطمینان خرید کنید، زیرا قرارداد هوشمند «پپه آنچِیند» یک ممیزی کامل توسط Coinsult و SolidProof را پشت سر گذاشته و هیچ مشکل حیاتی ندارد.

اجازه ندهید ترس از ریزش، شما را عقب نگه دارد – همین حالا با خرید $PEPU سودهای بالقوه زیادی را برای خود تضمین کنید.

$PEPU  را از اینجا بخرید

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.