فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۸۷۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات بهمن موتور امروز ۷ شهریور ۱۴۰۳ + جدول

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 7 شهریور 1403 + جدول

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 7 شهریور 1403 در پایان هفته در دو محصول با رشد قیمت مواجه شد و دیگر محصولات به انتظار نشسته و جهشی را تجربه نکردند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 7 شهریور 1403 با رشد در دو خودروی پیکاپ G9 و رسپکت 2 شروع به کار کرده و دیگر محصولات با همان نرخ‌های پیشین معامله می‌شود.

با توجه به نرخ دلار به عنوان عامل موثر در بازار خودرو تمامی محصولات این شرکت به استثنای دو محصول از حرکت ایستاده و بدون تغییر گزارش می‌شود.

قیمت محصولات بهمن موتور

قیمت بازار تعداد از محصولات شرکت بهمن موتور با تغییر در دو محصول شروع به کار کرد.

پیکاپ G9 به اکسل‌های قدرتمند به همراه فنربندی با طراحی دو جناغی ساخته شده که امروز 60 میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت سه میلیارد و 260 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

رسپکت 2 از دیگر محصولات این شرکت با رشد دو میلیون تومانی مواجه شده و در حال حاضر در بازار به قیمت یک میلیارد و 294 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) از محصولات شرکت بهمن موتور، از ابتدای معاملات امروز تعادل خود را حفظ کرده و به نرخ دو میلیارد و 345 میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

دیگنیتی پرستیژ از دیگر محصولات جذاب شرکت بهمن موتور، که امروز با قیمت دو میلیارد و 30 میلیون تومان در بازار قابل خرید است.

Bahman Motor 7 شهریور_page-0001

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‎نیوز دنبال کنید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.