خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۸۰۹۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

آینده میم کوین‌های سیاسی با نزدیک شدن مناظره انتخاباتی آمریکا

آینده میم کوین‌های سیاسی با نزدیک شدن مناظره انتخاباتی آمریکا

مناظره‌های انتخاباتی پیرامون مباحث مالیات بر عایدی درآمد و سیاست‌های مالیات‌ستانی از رمزارزها می‌توانند روی بازار رمزارز و میم کوین‌ های سیاسی بازار تاثیر بگذارند.

به گزارش تجارت‌نیوز، مناظره انتخاباتی و تلویزیونی نامزد‌‌های اصلی ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا از بیست و هفتم ماه ژوئن آغاز خواهد شد. این مناظره که در آن سیاست‌های آینده جو بایدن و دونالد ترامپ مشخص خواهد شد، می‌تواند بر قیمت میم کوین‌های سیاسی بازار که با نام Politifi شناخته می‌شوند تاثیر بسزایی بگذارد.

این میم کوین‌ ها که با الهام از همین نبرد ریاست‌جمهوری ساخته شده‌اند عبارت از میم کوین‌ های Super Trump (STRUMP) و Maga (TRUMP) هستند که در شبکه اتریوم قرار گرفته‌اند. همچنین دو میم کوین Jeo Boden (BODEN) و Doland Tremp (TREMP) نیز در شبکه سولانا راه‌اندازی شده‌اند. بر اساس نظر کارشناسان بازار، همه این میم کوین‌ها با آغاز مناظره انتخاباتی و در هفت روز پیش رو، ممکن است دچار نوسان قیمتی بالایی شوند. بر اساس داده‌های پلتفرم CoinGecko، این میم‌ کوین‌ های سیاسی-انتخاباتی مجموعاً یک میلیارد دلار ارزش بازاری دارند و در ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملاتی ۲۵۶ میلیون دلار را به‌ثبت رسانده‌اند. 

حمایت دونالد ترامپ از ارزهای دیجیتال و میم کوین ها

بازار ارز دیجیتال در حال حاضر دوران کاهش قیمتی را طی می‌کند، به‌ طوری که بیت کوین در یک ماه اخیر با ۱۰ درصد کاهش قیمت و اتریوم با ۸ درصد کاهش قیمت در همین بازه مواجه شده است. میم کوین‌‌های سیاسی-انتخاباتی نیز در هفته گذشته کاهش قیمت‌ دورقمی پیدا کردند. تعدادی از کارشناسان بازار ارز دیجیتال حمایت خود از دونالد ترامپ را اعلام کردند، چراکه به نظر می‌رسد این نامزد ریاست‌جمهوری سیاست‌های حمایتی برای این بازار را در نظر دارد. برای مثال، هم‌بنیان‌گذاران صرافی ارز دیجیتال جمینی در روز گذشته اعلام کردند هر کدام یک میلیون دلار به‌ صورت بیت کوین به کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ اهدا کرده‌اند. 

موضع در قبال ارزهای دیجیتال با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا

با توجه به تغییرات موضع دونالد ترامپ و حمایت از رمزارزها، به نظر می‌رسد جو بایدن قصد تغییر سیاست‌های خود در این حوزه را نیز دارد. بر اساس تحلیل کارشناسان Pantera Capital، کمپین انتخاباتی بایدن در حال هدف گرفتن بازیگران مطرح حوزه بلاک‌چین است تا بتواند حمایت آنها را به دست آورد. با توجه به اهمیت بالای سیاست‌های حوزه ارز دیجیتال، گویا هر دو نامزد‌ انتخاباتی مجبور به مشخص کردن دقیق سیاست‌های خود در این حوزه شده‌اند، زیرا بیش از ۶۰ میلیون سرمایه‌گذار ارز دیجیتال در ایالات متحده آمریکا حضور دارند و اغلب آنها جوانان نسل زد هستند و این گروه حجم زیادی از رأی‌دهندگان را تشکیل می‌دهند. 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.