فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۹۹۵۲۸

گزارش تجارت‌نیوز از چگونگی انتقال رمز ارز به ایران

چگونه بیت‌کوین را به کشور وارد کنیم؟

چگونه بیت‌کوین را به کشور وارد کنیم؟

این روزها بیت‌کوین و رمزارزها مورد توجه بخشی از جامعه قرار گرفته‌اند و به گفته برخی از فعالان این حوزه، عموم مردم تمایل بیشتری برای خرید رمزارز پیدا کرده‌اند. برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز این پرسش را مطرح کرده‌اند آیا امکان تبدیل بیت‌کوین به ریال و انتقال آن به داخل کشور وجود دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، یاشار راشدی، کارشناس بلاک‌چین و رمزارز در این مورد می‌گوید که نخستین قدم برای چنین نقل و انتقالی، ثبت‌نام در یکی از صرافی‌های رمزارز شناخته شده ایرانی است.

او در گفتگو با تجارت‌نیوز توضیح می‌دهد: افراد باید ابتدا در یکی از صرافی‌های رمزارز داخلی ثبت‌نام کنند؛ در گام بعدی این صرافی‌ها آدرس کیف پول الکترونیکی را در اختیار آنها قرار می‌دهند.

راشدی می‌گوید: در این صورت کاربر می‌تواند بیت‌کوین را از کیف پول ‌‌مبدا به مقصد منتقل و در داخل کشور آن را به ریال تبدیل کند.

وقت خرید بیت‌کوین نیست

به گزارش تجارت‌نیوز، این روزها قیمت بیت‌کوین با نوساناتی همراه است اما در مجموع در روند صعودی قرار دارد؛ به گونه‌ای که قیمت این رمزارز از مرز ۱۹ هزار دلار معادل بیش از ۵۰۰ میلیون تومان گذشته است.

با وجود این، چندی پیش امیر‌حسین نام‌آور، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز تاکید کرد اکنون، زمان مناسبی برای خرید رمز ارز به ویژه بیت‌کوین نیست.

او شرایط کنونی بازار رمزارزها را با دوران شاخص‌های بالای بورس و ریزش‌های پس از آن، مقایسه کرد و گفت: به طور کلی، رشدهای شارپی در هیچکدام از بازارهای مالی قابل اتکا نیستند. افراد یا باید قبل از این دوران، وارد بازار شده باشند یا بعد از آن ورود پیدا کنند.

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.