فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۲۱۰۳۷

تجربیات مخاطبان تجارت‌نیوز از بازار پلی‌استیشن و ایکس‌باکس

کنسول‌های بازی واقعا ارزان شدند؟

کنسول‌های بازی واقعا ارزان شدند؟

برخی خبرها از کاهش قیمت کنسول‌های بازی در هفته‌های گذشته حکایت داشتند، اما به نظر می‌رسد گروهی از خریداران این بازار این موضوع را لمس نکرده‌اند.

تجارت‌نیوز ، در روزهای گذشته، گزارش‌هایی را با موضوع‌های قیمت کنسول بازی و بازار کنسول های بازی منتشر کرد.

این گزارش‌ها به قیمت انواع پلی‌استیشن و ایکس‌باکس‌های موجود در بازار، در هفته‌های نخست اسفند اختصاص داشت.

محمدرضا فرجی، رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه‌ای گفته بود کنسول‌های بازی کاهش قیمت داشته‌اند اما با توجه به نزدیکی تعطیلات عید و افزایش خرید اینگونه محصولات، احتمال بالا رفتن قیمت کنسول‌های بازی در یک یا دو هفته آینده وجود دارد. برخی از خوانندگان تجارت‌نیوز با این نظر موافق نیستند.

نظرهای برخی دیگر از مخاطبان را در این مورد در ادامه می‌خوانید.

کجا ارزان شده؟

- «خیلی پی اس فور گرونه تا ۲۰ میلیون هم هست»

- «من الان می خوام پی اس فور بخرم اینقدر گرونه که نمی تونم نو بخرم الان باید دست دوم بخرم.»

- «من می خواستم ps5 بخرم ۱۵ میلیون، الان می‌خوام بخرم ۳۹ میلیون تومان شد، رحم کنید اینقدر گرون شده.»

- «کدوم ارزونی؟ پلی استیشن ۲ تا پارسال ۴۰۰ تومان، اونم کار کرده به اسم پلمپ می دن به مردم. حالا همون پلی استیشن شده ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان. واقعا چرا باید اینجوری باشه.»

- «ماهم هم آرزو داریم. چرا باید جوانای ما حسرت چنین چیزایی رو بخورن؟ یکم به فکر اون بچه هایی باشین که باباهاشون بایه وانت کار میکنن نون در بیارن ینی اونا هم ادم نیسن؟ اونا هم امید و آرزو ندارن ؟! اینکه نشد ارزونی.»

- «آخه این فعالان بازار چه فکری پیش خودشون می کنند که یه کاهش قیمت بسیار کم کنسول های بازی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری x و سری s را کاهش قیمت موثر می دانند چون چه فایده داری آنها به خاطر سود خودشان که فروشنده اند را بالا ببرند به خاطر همین قیمتش را یکم می یارن پایین و بعد که دیدند تقاضا طی چند روز برای محصولاتشان افزایش پیدا کرد و بعد از اینکه بیشتر کنسول های بازی خودشان را فروختند، بعد دوباره به خاطر کاهش تقاضا و عرضه محصولات خود آنها را دوباره گران می کنند.»

- «کجا ارزون شده ما دو سال پیش می خواستیم پی اس فور بخریم، سه میلیون بود، بعد شد پنج میلیون، بعد شد هفت میلیون، الانم که گرون تره همینجوره میر ه مثلا یه تومن ارزون می شه، فردا دو تومن می کشن روش.»

- «حیف که قیمتا بی خودی داره می ره بالاتر که ارزون هم نمی شه. تا ۵ سال دیگه هم صبر کنیم قیمت کنسول مثل ps4 پایین نمی یاد.»

- «بیرون از ایران ps5، ۱۲میلیونه. حالا اینجا ۳۰ الی ۴۰ میلیون چه وضعشه آخه. به خدا اگه ۱۲ میلیون بود فردا می خریدم ولی اگه تو خوابمون ببینیم که ۱۲میلیونه.»

- «من تو دیجی کالا دیدم ps4 پرو‌ ۱ ترا می ده ۱۵ میلیون، اینا الکی میگن ۱۳ میلیون … اینم بگم الان هرچی بخوای بخری دست دوم بگیر، چون نو فایده نداره دستکاری می کنن می شه دست دوم. بعد با قیمت بالا می فروشن می گن نو. الان هر چی خواستین بگیرین دست دوم بگیرین.»

- «عزیزانی که می گید ps4 و x box one گرون شده، این به خود شرکت ها مربوطه. آخر نسل هرچی کنسول مونده بود رو دستش ارزون کرد، فروخت حالا هم که گیم پسشون رو بسته که همه برن رو کنسول نسل جدید که با این قیمت ها محاله تو ایران.»

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.