خبر مهم:

کد مطلب: ۷۵۳۲۶۸

تجارت نیوز گزارش می دهد:

کاربران خارجی، عضو پیام رسان های ایرانی می‌شوند

کاربران خارجی، عضو پیام رسان های ایرانی می‌شوند

سروش پلاس به مناسبت 31 میلیونی شدن تعداد کاربران ثبت‌نامی خود بیانیه‌ای منتشر کرده است. طی این بیانیه سروش پلاس ادعا کرده است که آن‌ها اکنون بیش از 10 میلیون کاربر فعال دارند و امکان میزبانی از 200 میلیون کاربر در این پلتفرم فراهم است<br /> .

به گزارش تجارت نیوز : در ماههای اخیر و با فیلترینگ اپلیکیشن‌های محبوب واتساپ و اینستاگرام، بازار فعالیت برای پیام‌رسان‌های داخلی وسعت پیدا کرد. همچنین کمکهای تبلیغاتی از سمت دولت نیز، به کاربران ایرانی پیشنهاد عضویت در این شبکه‌ها را می‌دهد.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری چندی پیش با ابراز خرسندی، پیشرفت‌های اپلیکیشن ایتا و رشد کاربران آن را نتیجه زحمات وزاتخانه‌اش دانست.

به گزارش دیجیاتو، اپلیکیشن سروش پلاس، طی بیانیه ای اعلام کرده است که کاربران رجیستر شده این اپلیکیشن از مرز ۳۱ میلیون گذشته است و این موفقیت را مدیون تیم فنی خود می داند.

در این بیانیه آمده است که زیرساخت‌های نسل پنجم سروش پلاس امکان میزبانی از ۲۰۰میلیون کاربر را دارد. با توجه به جمعیت ۸۵میلیونی کشور ایران این اپلیکیشن به صورت غیرمستقیم از افراد خارج از مرزهای کشور برای عضویت در این پیام‌رسان، دعوت به عمل آورده است!

این پلتفرم مدعی است هم‌اکنون بیش از 10 میلیون کاربر فعال و تجربه 70 گیگابیت بر ثانیه ترافیک مصرفی دارد. به‌نظر می‌رسد مقصود از این تعداد کاربر فعال، کاربران ماهانه باشد؛ هرچند دقیقاً مشخص نیست تعداد کاربر فعال اعلامی برای چه بازه زمانی است. 15 آذرماه تعداد کاربران فعال ماهانه سروش پلاس 8.1 میلیون نفر گزارش شد که با‌این‌حساب، طی 45 روز رشدی 25 درصدی داشته است. پیام رسان imo، مثالی در ابعاد جهانی است که ۲۰۰ میلیون کاربر دارد و سروش پلاس نیز باور دارد امکان میزبانی این تعداد کاربر را دارد؛ رقمی که البته چند ده میلیون بیشتر از تمام فارسی‌زبانان دنیا است و برای رسیدن به آن باید به جذب کاربران کشورهای متفاوت با زبان دیگر نیز تلاش کرد. سروش پلاس این رشد اخیر را نتیجه زحمات تیم خود دانسته است، اما وزیر ارتباطات نیز اعلام کرده که وزارتخانه او در این رشد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی سهم دارد. «عیسی زارع‌پور» روز گذشته اعلام کرد وزارت ارتباطات تمام توان خودش را به‌کار می‌گیرد تا از چهار پیام‌رسان ایتا، بله، سروش‌پلاس و روبیکا حمایت کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.