کد مطلب: ۹۳۲۹۲۳

محدودیت یک‌طرفه در کندوان تا پایان هفته ادامه دارد

محدودیت یک‌طرفه در کندوان تا پایان هفته ادامه دارد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به شرایط ترافیک محور کندوان تا پایان هفته یک‌طرفه و هراز و کیاسر به‌صورت مقطعی یک‌طرفه است.

به گزارش تجارت نیوز،

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت محدودیت‌های ترافیکی باتوجه به تعطیلات دهه پایانی صفر در جاده‌های شمال، اظهار کرد: کماکان شاهد ترافیک سنگینی در محورهای شمال هستیم.وی با اشاره به ترافیکی سنگین در ورودی‌های محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر، گفت: محور کندوان به دلیل ترافیک سنگین از شب گذشته یک‌طرفه شد، کماکان به سمت شمال یک‌طرفه است و این محدودیت کماکان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، اضافه کرد: محدودیت‌های ترافیکی از روز گذشته در جاده‌های شمال آغاز شده و تا روز شنبه ۱۷ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج_چالوس و بالعکس ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی در محور هراز ممنوع است.وی تصریح کرد: طی روز‌ سه‌شنبه ۱۳ شهریور ماه درصورت بروز ترافیکی سنگین از ساعت ۱۲ از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد از مسیر شمال به جنوب به‌صورت کامل اعمال شده و از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله محور یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: روزهای دوشنبه ۱۲، چهارشنبه ۱۴و پنج‌شنبه ۱۵ شهریورماه درصورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی به‌صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه روز ۱۷ شهریورماه ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در محور کندوان اعمال می‌شود، ادامه داد: از ساعت ۱۴ آزادراه تهران_شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله ( انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس ) انسداد به‌صورت کامل اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد از مسیر شمال به جنوب به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اجرا می‌شود و از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و از پل‌زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

جهان‌تاب یادآور شد: در صورت کم حجم بودن ترافیک محور‌، اتمام طرح یک‌طرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود.وی با بیان اینکه از ساعت ۱۱ روز جمعه ۱۶ شهریورماه از ابتدای آزادراه تهران_شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود، تصریح کرد: از ساعت ۱۲ از ابتدای پل‌زنگوله انسداد به‌صورت کامل و از ساعت ۱۴ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب اعمال می‌شود.جهان‌تاب ادامه داد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای دوشنبه ۱۲، چهارشنبه ۱۴، جمعه ۱۶ و شنبه ۱۷ شهریورماه از محور هراز ممنوع است.

وی یادآور شد: درصورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی تا روز جمعه ۱۶ شهریورماه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد. رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: درصورت پرحجم بودن ترافیک تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای دوشنبه ۱۲، چهارشنبه ۱۴ و جمعه ۱۶ شهریورماه از مسیر شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع خواهد بود.

منبع : فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.