خبر مهم:

کد مطلب: ۱۶۰۵۹۲

شورای دستیاران امور جوانان وزارت ارتباطات تشکیل شد

شورای دستیاران امور جوانان وزارت ارتباطات تشکیل شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشکیل شورای دستیار امور جوانان وزارتخانه، «مجتبی جوانبخت» را به عنوان رئیس این شورا و دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور جوانان منصوب کرد.

محمدجواد آذری جهرمی در حکم انتصاب دستیار امور جوانان نوشت: امید است با استعانت از قادر متعال ضمن برقراری ارتباط نزدیک و صمیمی با نیروهای جوان شاغل در سطح مجموعه وزارت، شناسایی نخبگان و اندیشمندان جوان و تشکیل شورای مشورتی جوانان برای استفاده حداکثری از ظرفیت بی‌نظیر و عظیم قشر جوان برای تحقق اهداف عالیه دولت دوازدهم تلاش کرده و با پیگیری‌های مجدانه و بهره‌گیری از نظرها و پیشنهادهای دستیاران جوان سازمان‌ها و شرکت‌های تابع زمینه تقویت و ارتقای جایگاه رفیع جوانان توانمند و متعهد انقلابی را در خانواده بزرگ ارتباطات فراهم کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز، مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های تابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز دستیار امور جوانان خود را منصوب کردند.

شورای دستیاران جوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور مهراد مهرکام دستیار امور جوانان شرکت ارتباطات زیرساخت، محمدحسن ترابی دستیار امور جوانان شرکت ملی پست ایران، مهدی جعفری ندوشن دستیار امور جوانان پژوهشگاه فضایی ایران، محمدمهدی عسکری دستیار امور جوانان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و عطاالله خلیقی سیگارودی دستیار امور جوانان سازمان فناوری اطلاعات شکل می‌گیرد.

یکم مهر ماه نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سودابه رادفر را به عنوان مشاور امور بانوان خود منصوب کرد.

رئیس‌جمهوری هشتم شهریور ماه در نخستین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی پس از تشکیل دولت دوازدهم، گفت: نگرانم چرا امروز شاهد گردش نخبگان با آن سرعتی که باید نیستیم؛ بنابراین من به همه وزیران دولت دوازدهم دستور دادم هر وزیری دستکم باید 2 نفر از جوانان را در سمت معاون، مشاور یا دستیار وزیر بگمارند و از وجود یک خانم در یکی از این سمت‌های مشابه در تحول وزارتخانه‌ها استفاده کنند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.