فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۱۷۲

عروسک دارا و سارا را چینی ها تولید میکنند ؟

عروسک دارا و سارا را چینی ها تولید میکنند ؟

محمدرضا کریمی‌صارمی، معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تاکید بر همکاری با چین در حوزه دیپلماسی کودک گفت: «پیشنهاد می‌کنم تولید مشترک عروسک دارا و سارا را از امروز کلید بزنیم.»

به گزارش تجارت نیوز،

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تاکید بر اهمیت توجه به «دیپلماسی کودک و نوجوان» ذیل دیپلماسی فرهنگی، گفت: در این زمینه آمادگی همکاری لازم با کشور جمهوری خلق چین را داریم؛ البته نمی‌توانیم چشم خود را بر جنایاتی که در غزه رخ می‌دهد، ببندیم و لازم است موضع‌گیری شفاف و مشترکی در این زمینه داشته باشیم و برنامه‌ریزی کنیم.

در ادامه این نشست جوزی هائو _ سفیر فرهنگی سفارت چین در ایران نیز در این نشست، گفت: کانون پرورش فکری یکی از جاهایی است که بیشترین مراجعه را داشتم و بیش از ۱۰ بار به مرکز حجاب مراجعه کردیم و جلسه داشتیم. به نطر من این مراجعه و جلسات با کانون خاطرات شیرین و پرباری داشته که در ذهن من زنده است. این به همکاری دو طرف کمک می‌کند و در زمینه دیپلماسی و گسترش راهبردی خدمات آمادگی کامل داریم که با حضور سفیر جدید همچنین همکاری‌های دو طرف را ادامه دهیم.

در ادامه این نشست کریمی _ معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، بیان کرد: کانون پل ارتباط میان خانواده و مدرسه است و امیدوارم مثل گذشته پلی ارتباط برای ارتباط کودکان کشورهای جهان باشد. در این زمینه آمادگی خود را برای تولیدات مشترک در حوزه فیلم، کتاب، انیمیشن و ... برگزاری هفته فیلم و اکران عمومی تازه‌های تولید در چین، همراهی با جشنواره‌های بین‌المللی مانند پویانمایی تهران، اعزام گروه‌های تئاتر حرفه‌ای به کشور چین، برگزاری دوره آموزشی مانند تصویرگری ایرانی، استاپ‌موشن و... اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم تولید مشترک عروسک سارا و دارا را نیز کلید بزنیم

منبع : ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.