فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۲۹۹۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

چگونه از بانک پاسارگاد وام یک میلیارد تومانی بگیریم؟

چگونه از بانک پاسارگاد وام یک میلیارد تومانی بگیریم؟

بانک پاسارگاد به مشتریان خود که سپرده بلندمدت دارند تا سقف یک میلیارد تومان وام می‌دهد. اما شرایط دریافت این وام چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بانک پاسارگاد در قالب طرح وام با سپرده بلندمدت، به مشتریانی که در این بانک حساب سپرده بلندمدت دارند به شرط مسدودی سپرده تا 36 ماه، به میزان 80 درصد میزان پول سپرده، وام با نرخ بهره 23 درصد اعطا می‌کند.

البته سپرده‌گذاران در این طرح سود سپرده‌ خود را دریافت می‌کنند که نرخ آن برای سپرده یک‌ساله 20.5 درصد است. سود سپرده دوساله و سه‌ساله نیز به‌ترتیب 21.5 درصد و 22.5 درصد تعیین شده است.

واجدان شرایط برای دریافت این تسهیلات نیازمند ارائه سند ملک هستند. با وجود این، این سند در رهن بانک قرار نمی‌گیرد و تنها کپی آن در مدارک وام‌گیرنده بایگانی می‌شود.

شرایط وام یک میلیارد تومانی بانک پاسارگاد

حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 36 ماه است و سپرده متقاضی تا زمان بازپرداخت کامل وام، مسدود می‌شود. وام‌گیرنده در صورت دریافت وام یک میلیارد تومانی با نرخ سود 23 درصد و مدت‌زمان بازپرداخت 36 ماهه، ملزم به پرداخت 38 میلیون و 709 هزار تومان برای اقساط ماهانه است. به این ترتیب، مبلغ اصل و سود وامی که در زمان سررسید به بانک پاسارگاد پرداخت می‌شود به یک میلیون و 393 میلیارد تومان می‌رسد.

گفتنی است، هزینه‌های جانبی دریافت وام با سپرده بلندمدت بانک پاسارگاد، 55 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و باطل کردن تمبر است.

برای مطالعه بیشتر به بخش بانک و بیمه تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.