فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۳۵۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

پایان بورس امروز ۶ مرداد ۱۴۰۳/ کشتی بورس به گل نشست

پایان بورس امروز 6 مرداد 1403/ کشتی بورس به گل نشست

پایان بورس امروز 6 مرداد 1403 در حالی رقم خورد که بازار سهام تحت تاثیر روزی نیمه‌تعطیل، عقب‌نشینی سنگینی کرد و منفی شد. حجم و ارزش معاملات خرد نیز امروز در کف قرار گرفت.

به گزارش تجارت نیوز،

پایان بورس امروز با ریزش 14 هزار و 339 واحدی شاخص کل و کاهش ارتفاع دو هزار و 846 واحدی شاخص هم‌وزن بسته شد. به این ترتیب، شاخص کل بورس با عقب‌نشینی 0.66 درصدی تا سطح دو میلیون و 160 هزار و 975 واحد پایین آمد و شاخص هم‌وزن نیز با 0.41 درصد افت، به سطح 691 هزار و 603 واحد رسید.

پایان

امروز سهام فملی بالغ بر چهر هزار و 35 واحد و سهام فولاد، بالغ بر دو هزار و 990 واحد بر ریزش شاخص کل بورس اثر داشتند. کگل، تاپیکو، شپنا، فارس و کچاد،  دیگر سهامی بودند که با قدرت، شاخص کل بورس را عقب راندند.

حجم و ارزش معاملات خرد

حجم و ارزش معاملات خرد سهام، صندوق‌های سهامی و حق تقدم‌ها، امروز کاهش پیدا کرد. حجم معاملات خرد در پایان دادوستدهای امروز به 5.7 میلیارد برگه سهم رسید و ارزش معاملات خرد هم دو هزار و 658 میلیارد تومان بود.

ورود و خروج پول حقیقی

تراز پول حقیقی در نخستین روز هفته منفی شد. به این ترتیب در پایان بورس امروز 6 مرداد 1403 بالغ بر 233 میلیارد تومان پول حقیقی از سهام، صندوق‌های سهامی و حق تقدم‌ها خارج شد. با این حال، صندوق‌های درآمد ثابت شاهد ورود 54 میلیارد تومان پول حقیقی بودند.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.