فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۸۹۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

تحلیل بنیادی آریا / مقدار فروش آریا ساسول ۱۰ درصد افت کرد

تحلیل بنیادی آریا / مقدار فروش آریا ساسول 10 درصد افت کرد

نگاهی به عملکرد پتروشیمی آریا ساسول در مردادماه نشان می‌دهد، حجم تولید و فروش شرکت در همان سطح مرداد سال گذشته قرار گرفته است. با این حال، رشد نرخ فروش محصولات این پتروشیمی طی یک سال گذشته، درآمد این شرکت را در مردادماه افزایش داده است.

به گزارش تجارت نیوز،

طبق گزارش فعالیت ماهانه پتروشیمی آریا ساسول، حجم تولید این شرکت در مردادماه امسال رقم 166 هزار و 408 تن را ثبت کرده که نسبت به ماه گذشته و مردادماه تغییر به خصوصی را ثبت نکرده است.

تحلیل بنیادی آریا / جهش 64 درصدی درآمد آریا ساسول در مرداد

حجم فروش آریا ساسول 10 درصد کاهش یافت

با وجود ثبات تولید، حجم فروش پلیمر آریا ساسول در مردادماه نسبت به ماه گذشته یعنی تیر حدود 10 درصد افت کرد و به 96 هزار تن رسید. این رقم در مقایسه با حجم فروش شرکت در مرداد سال گذشته تنها 0.4 درصد رشد کرده است.

تحلیل بنیادی آریا / جهش 64 درصدی درآمد آریا ساسول در مرداد

درآمد آریا به دنبال رشد قیمت پلی اتیلن رشد کرد

همان‌طور که گفته شد حجم فروش آریا ساسول در مردادماه امسال نسبت به ماه گذشته پایین آمده است. این روند درآمد ماهانه شرکت را با کاهش 4.5 درصدی روبه‌رو کرد. اما مقایسه درآمد این ماه شرکت با مرداد سال گذشته خبر از رشد حدود 64 درصدی این عدد می‌دهد.

چرا که درآمد شرکت در این ماه به سه هزار و 777 میلیارد تومان رسیده است؛ شایان ذکر است رشد قیمت پلی اتیلن مهم‌ترین دلیل این افزایش است.

تحلیل بنیادی آریا / جهش 64 درصدی درآمد آریا ساسول در مرداد

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.