فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۳۲۳۵۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی ویلی وو تحلیلگر کریپتو درباره کف قیمتی بیت کوین

پیش بینی ویلی وو تحلیلگر کریپتو درباره کف قیمتی بیت کوین

ویلی وو، تحلیلگر معروف بازار کریپتو و داده‌های درون زنجیره‌ای پیش بینی کرده است، با توجه به سهم عرضه بیت‌کوین‌هایی که اصطلاحا «زیرآب» در نظر گرفته می‌شوند، کف بازار نزولی فعلی نزدیک است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ویلی وو با استفاده از مدل ویژه خود که آن را «Max Pain» نامیده است، در انتها هفته گذشته در توییتر خود گفت: پایین‌ترین کف قیمتی در چرخه بلند مدت بازار کریپتو برای بیت‌کوین در حال رخ دادن است.

منظور از بیت‌کوین‌های در زیر آب، یعنی 58 تا 61 درصد از عرضه بیت‌کوینی که توسط سرمایه‌گذارانی با زیان‌های غیرقابل برآورد نگه‌داشته می‌شوند. با قضاوت از مدل وو، این کف قیمتی اکنون در حال نزدیک شدن است.

پیش بینی ویلی وو بیت کوین

نمودار تحلیلی ویلی وو (Max Pain) ، منبع: glassnode

کف بیت‌کوین تحت مدل Max Pain

از لحاظ تاریخی، قیمت بیت‌کوین زمانی به پایین‌ترین حد چرخه کلان خود می‌رسد که 58 تا 61 درصد بیت‌کوین‌ها زیر آب ( به رنگ نارنجی در نمودار ) هستند.

ویلی وو، در پاسخ به این سوال که مدل او دقیقاً کدام منطقه قیمتی را پیش بینی می‌کند، پاسخ داد: قیمت همچنان می‌تواند کاهش یابد و به سطوح قیمتی پایین‌تر منتقل شود. او همچنین افزود که قسمت بالایی ناحیه سایه‌دار مدل وی در محدوده 13 هزار دلار قرار دارد و این محدوده به سرعت در حال افزایش است.

همچنین در مدل Max Pain ، منطقه سبز نمودار، نشان دهنده کوین‌هایی است که توسط صندوق بیت‌کوین تراست Grayscale نگهداری می‌شوند.

قبل‌تر نیز مدل Willy Woo به درستی پایین‌ترین کف بازارهای نزولی کریپتو را در اواخر سال 2018 و در سال 2015 پیش بینی کرده بود. همچنین در بازار نزولی سال 2011، در سال‌های اولیه پیدایش بیت‌کوین، قیمت تقریباً به کف پیش بینی شده در مدل او نیز نزدیک شده بود.

پیش بینی‌های ناموفق امسال ویلی وو

در ماه مارس سال جاری، ویلی وو با توجه به دیدگاهش مبنی بر اینکه، برخلاف امواج خبری منفی در سطح کلان اقتصادی، بیت‌کوین همچنان در جهت صعودی حرکت می‌کند، وو پیش بینی کرد که بین بازار کریپتو به ویژه بیت‌کوین و بازار سهام کاهش همبستگی رخ خواهد داد.

در آن زمان وو در توییتر خود نوشت: با افزایش تقاضای لحظه‌ای برای بیت‌کوین و بازگشت به تقاضای بیشتر برای معاملات آتی در بازار کریپتو، بیت‌کوین اکنون به طور کامل بازنشانی و انباشتگی کامل آن انجام شده است. گفتنی است، تا اکنون، پیش‌بینی وو درباره کاهش همبستگی صعودی بازار کریپتو و بازار سهام محقق نشده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.