فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۲۶۱۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات سایپا امروز ۲۸ مهر۱۴۰۳/ سهند S از کانال نیم میلیاردی عقب‌نشینی کرد + جدول

قیمت محصولات سایپا امروز 28 مهر۱۴۰۳/ سهند S از کانال نیم میلیاردی عقب‌نشینی کرد + جدول

قیمت محصولات سایپا امروز 28 مهر 1403 با روند نوسانی کار خود را آغاز کردند، اما باز هم نیمی از محصولات این شرکت همچنان با نرخ‌های پیشین خرید و فروش می‌شوند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت محصولات سایپا امروز 28 مهر 1403 با نوسان روبه‌روست. طبق داده‌های اعلامی نوسان ایجادشده نه‌تنها در این شرکت بلکه در تمام شرکت‌ها به چشم می‌خورد. البته با وجود این جریان، همچنان تعدادی از محصولات به اغما رفته و از حرکت ایستاده‌اند.

با وجود کاهش جزئی در نرخ دلار، اغلب محصولات داخلی و مونتاژی با نوسان در قیمت محصولات مواجه شدند.

قیمت محصولات سایپا

قیمت خودرو‌های داخلی شرکت سایپا در تعدادی از محصولات دستخوش تغییر شدند.

سهند S از دسته محصولات داخلی که به‌تازگی راهی بازار سایپا شده است از کانال 500 میلیون تومانی عقب‌نشینی کرده و امروز نیز با افت یک میلیون تومان به قیمت 494 میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

ساینا S از خودروهای اقتصادی در شرایط فعلی بازار ایران حریفان چندانی را پیش روی خود در بازار ندارد، اما معمولاً موفق شده  فروش قابل قبولی را به ثبت برساند. این خودرو امروز با رشد دو میلیون تومانی به قیمت 418 میلیون تومان در بازار به فروش برسد.

شاهین اتوماتیک G از خودرو‌های رده بالای شرکت سایپا محسوب می‌شود که با افت یک میلیون تومانی نسبت به روز‌های گذشته به قیمت 814 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

وانت زامیاد (رادیال) این خودرو از گذشته تا به امروز خودرویی مناسب برای حمل و نقل سنگین بوده که امروز با کاهش چهار میلیون تومانی در محدوده 596 میلیون تومان قرار گرفته است.

Saipa (1) 28 مهر_page-0001

برای اطلاعات بیشتر صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.