فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۴۵۸۱۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

شرایط مورد نیاز برای شروع بازار صعودی ارز دیجیتال

شرایط مورد نیاز برای شروع بازار صعودی ارز دیجیتال

اریک وورهیس، از اولین سرمایه‌گذاران کریپتو، می‌گوید که بازار صعودی بعدی ارز دیجیتال، زمانی رخ خواهد داد که شرایط فعلی تغییر کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اریک وورهیس، کهنه‌کار بازار ارز دیجیتال، در آخرین مصاحبه خود بیان کرد که بهبود محیط کلان اقتصادی برای شروع یک بازار صعودی واجب است و در آن صورت است که بازار گاوی بعدی شکل می‌گیرد. به گفته وی بازار سبز بعدی می‌تواند در زمانی بین تابستان امسال تا سال 2026 آغاز شود.

اریک وورهیس، بازار ارز دیجیتال

صعود بعدی بازار ارز دیجیتال

وورهیس (Voorhees) که بنیان‌گذار و مدیر عامل صرافی رمزارز ShapeShift است، مهمان آخرین قسمت پادکست Bankless بود. وورهیس در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چه زمانی شاهد رشد صعودی دیگر و رکوردهای تاریخی در بازار ارز دیجیتال خواهیم بود، به شوخی گفت: این زمان به 10 سال نخواهد رسید.

وی با این حال اظهار داشت که اگر 10 سال طول بکشد تا بازار صعودی اتفاق بیفتد، احتمالاً تا آن زمان تمام سناریوها شکست خورده‌اند. این فعال بازار ارز دیجیتال بیان کرد: من حدس می‌زنم که بازار گاوی بعدی در زمانی بین 6 ماه تا 3 سال آینده باشد.

وورهیس عنوان کرد که برای بازگشت گاوها باید رخدادهای خاصی رخ دهند؛ همچنین مقداری زمان لازم است تا ذهن مردم شروع به تغییر کند و چرخه‌های گمانه‌‎زنی درباره بازار ارز دیجیتال بین مردم شکل بگیرند.

مدیر عامل صرافی رمزارز ShapeShift اظهار داشت: رشد بازار ارتباط زیادی با محیط کلان اقتصادی دارد. بنابراین تا زمانی که نرخ‌های بهره بالا نگه داشته شوند، شرایط پولی سخت‌تر خواهند شد. گفتنی است، این شرایط مانند یک موج در جهت مخالف خواهد بود. اما این وضعیت تا اواسط سال آینده تغییر خواهد کرد. بنابراین، من تعجب نمی‌کنم اگر ارز دیجیتال بیت کوین تا تابستان به قیمت 40 هزار برسد.

درس‌هایی که از بازار صعودی باید به خاطر داشت

وورهیس درس‌ها و هشدارهایی را در مورد بازارهای گاوی و خرسی یادآور شد که به بیان او این درس‌ها خروجی مشترکی هستند که هر بار در هر چرخه دیده می‌شود.

او بیان کرد که این شرایط منحصر به کریپتو نیست، اما وقتی صعودی اتفاق می‌افتد، بدبینی و قضاوت مردم بسیار پایین می‌آید و آنها مایل به پذیرش هر چیزی می‌شوند. آن زمان است که تمام ایده‌های احمقانه به اندازه ایده‌های خوب پول در می‌آورند. در آن زمان، هیچ تفاوتی در کلیت بازار وجود نخواهد داشت و همه با انجام هرکاری پول در می‌آورند.

بنابراین، وورهیس هشدار داد که در طول یک بازار افزایشی، به یاد آوردن اصل تصمیم عقلایی، به این معنی است که از خود بپرسید، آیا این تصمیم واقعاً مفید است یا احمقانه؟

وی افزود: به طور کلی به دنبال جمعیت نباشید، زیرا در آن صورت، شما نیز مانند آنها وارد همه چیز خواهید شد، که این مسئله ضررهای زیادی را برای شما به دنبال خواهد داشت. در همین حال، در بازار نزولی ارز دیجیتال نیز، مردم بیش از حد نزولی فکر می‌کنند. به طوری که همه چیز را رد و زیر سوال می‌برند.

وورهیس بیان کرد: ما شاهد هستیم که فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال به طور ناگهانی بین بازارهای گاوی و خرسی تغییری نداشته‌اند و در هر یک از آنها به شکل یکسانی عمل می‌کردند. این مسئله به ما نشان ‌می‌دهد که تنها نظر کاربران است که در بازار صعودی و نزولی تغییر شکل می‌دهد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز دیجیتال بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.