خبر مهم:

کد مطلب: ۸۹۴۰۱۲

لزوم بازنگری ارائه خدمات مجموعه‌های دولتی و خصوصی به تولیدکنندگان فولاد

لزوم بازنگری ارائه خدمات مجموعه‌های دولتی و خصوصی به تولیدکنندگان فولاد

کارشناس فعال فولاد اظهار کرد: تولیدهای نوآور و خلاق با ظرفیت بالا در حوزه فولاد، نیازمند یک سری تصمیم‌ها، مهارت و تخصص فنی در این زمینه است که امروزه در توان تولیدکنندگان فولاد ایران نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز،  بهمن احمدی، نبود حمایت مجموعه‌های دولتی و خصوصی  به شرکت‌های فولادی را عامل ضعف تولیدکنندگان فولادی در کشور دانست و ادامه داد: امروزه سیاست‌ حاکمیتی در ایران یکپارچه نیست و هر مجموعه دولتی و خصوصی از دارایی گرفته تا بانک، بیمه، شرکت برق، گاز و… به صورت جزیره‌ای، تنها به فکر منافع خویش هستند و در راستای موفقیت مجموعه‌های معدنی و فولادی، قدم مثبتی بر نمی‌دارند.

وی در ادامه افزود: تمام شعارهای حمایتی مجموعه‌های دولتی و خصوصی با یک دیگر هم‌خوانی ندارد و نظارت و کنترلی نیز در اینباره صورت نمی‌گیرد. از طرفی تولیدکنندگان فولادی هم نمی‌دانند که شکایت و اعتراض خود را چگونه و به چه روشی اجرایی کنند، چراکه گوشی برای شنیدن انتقادات وجود ندارد.

به گفته این کارشناس، وجود تحریم‌ها بسیاری از شرکت‌های فولادی ایران را با چالش و مشکل مواجه کرده است و باعث شده این مجموعه‌ها برای حفظ ارتباط با بازارهای جهانی، محتاج کشورهای بی پایه و اساس باشند.

 

منبع : فولادبان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.