کد مطلب: ۸۴۹۳۴۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۳ / ویژگی‌های گجت محبوب کاربران

بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۳ / ویژگی‌های گجت محبوب کاربران

برندهای مختلف انواع ساعت های هوشمند را به عنوان همراه گوشی برای آسان‌تر شدن مکالمات معرفی کرده‌اند و امروزه کاربران از آنها به عنوان یک گجت پوشیدنی پرکاربرد استفاده می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ساعت های هوشمند، که در ابتدای راه تنها برای اتصال به گوشی و دریافت اعلان‌های گوشی ساخته شده بود و در واقع تنها به عنوان یک ریموت برای موبایل‌ها عمل می‌کرد، حالا یک گجت محبوب و پرکاربرد است. امروزه با پیشرفت در تکنولوژی این ساعت‌ها، کاربران می‌توانند با توجه به نیاز برای سلامتی، ورزش و…، ساعت هوشمندی در رده‌های متفاوت برای خود انتخاب کنند. البته اتصال و سازگاری با گوشی همچنان یکی از نکات مهم برای کاربران جهت انتخاب ساعت هوشمند است.

بسیاری از ساعت های هوشمند، دارای ویژگی‌های پرداخت بدون نیاز به کارت‌ (که در ایران قابل استفاده نیست) و درگاه سیم کارت هستند که شما را از همراه داشتن گوشی بی نیاز می‌کنند. اما مهم‌ترین ویژگی ساعت‌های هوشمند، سنسورهای متفاوتی است که به کاربران اطلاعاتی درباره بدن آن‌ها می‌دهد و گاهاً باعث نجات جانشان می‌شود. از جمله این سنسورها می‌توان به سنسورهای ورزشی، سنسور خواب، سنسور ضربان قلب و ردیاب GPS اشاره کرد.

ساعت های هوشمند

ظاهر ساعت های هوشمند اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا

بهترین ساعت هوشمند برای دارندگان آیفون

اپل واچ اولترا، یک اپل واچ سری ۸ است؛ اما با بدنه‌ تیتانیومی سخت، اندازه قاب بزرگ‌تر ۴۹ میلی متری و دکمه اکشن جدید برای شروع سریع تمرینات ورزشی و یا اجرای برنامه‌ مورد نیاز کاربر.

این ساعت هوشمند صفحه نمایش ۲۰۰۰ نیتی دارد که باعث می‌شود استفاده از آن در فضای باز بسیار راحت و واضح باشد. همچنین اپل واچ اولترا دارایGPS دو بانده و LTE آن‌بورد است.

در حالی که بسیاری از ویژگی‌های کلیدی سخت‌‌افزاری و نرم‌‌افزاری این ساعت هوشمند برای ورزشکاران و ماجراجویی‌های سخت طراحی شده، اما همچنان قابلیت‌های بسیاری برای استفاده روزمره ارائه می‌کند. میکروفون‌ها توانایی کم کردن نویز صدای دریافتی را دارند که باعث می‌شود هنگام وزیدن باد به کیفیت صدا کمک کنند، این ساعت هم مانند سایر ساعت های هوشمند اپل، از ویژگی‌های سنسورهای سلامتی و تناسب اندام، سنسور اکسیژن خون، برنامه نوار قلب،‌تشخیص سقوط برخوردار است. اما اپل واچ اولترا فقط با گوشی‌های آیفون سازگار است،‌ که باعث می‌شود کاربران اندروید قادر به استفاده از آن نباشند.

ساعت های هوشمند

ساعت هوشمند گوگل

گوگل پیکسل واچ

جواب اندروید به اپل واچ

اولین ساعت هوشمند گوگل با طراحی ساده و منحنی و طیف وسیعی از حسگرهای سلامتی از جمله برنامه نوار قلب و حسگر اکسیژن خون سعی می‌کند با اپل رقابت کند. این ساعت دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های تناسب اندام و تجزیه و تحلیل از طریق برنامه Fitbit و حسگر دقیق ضربان قلب است. همچنین گوگل با به روزرسانی‌ها سعی در بهبود عملکرد این ساعت دارد. این ساعت از باطری ضغیف‌تری نسبت به رقبا برخوردار است و فقط در اندازه ۴۱ میلی متری عرضه شده‌است.

ساعت های هوشمند

ساعت هوشمند گارمین ونو ۲

گارمین ونو ۲

بهترین ساعت برای ورزش، مناسب برای اندروید و آی‌او‌اس

ونو ۲ دارای طراحی براق و گرد است که به راحتی در زیر نور مستقیم خورشید دیده می‌شود. همچنین این ساعت هوشمند با اندروید و آی‌او‌اس سازگار است.

ویژگی‌های خاص این ساعت برای ورزش کاران این ساعت را از بقیه ساعت‌های هوشمند این لیست متمایز می‌کند،‌ ویژگی‌هایی مانند برسی کامل تمرینات، قابلیت باطری بدن که به کاربران می‌گوید نیاز به استراحت یا تمرینات بشتر دارند، به‌علاوه دارای ویژگی‌های بررسی سلامت زنان و حسگر اکسیژن خون است.

این ساعت مانند سایر رقبا ویژگی‌های هوشمند ندارد و کاربران توانایی استفاده از دستیار صوتی یا پاسخ دادن به مکالمات خود را ندارند.

آخرین اخبار و تحلیل‌های حوزه تکنولوژی را در بخش استارتاپ دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اطلاعاتش خوبه ولی قیمت رو هم باید بگه دیه