خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۱۷۰۵۸۰

رئیس‌جمهور وارد کرمانشاه شد

رئیس‌جمهور وارد کرمانشاه شد

رئیس‌جمهور صبح سه‌شنبه برای بازدید از مناطق زلزله‌زده و نظارت و بررسی بر روند امدادرسانی به زلزله‌زدگان در شهرهای استان‌های غربی کشور و دیدار با مردم و آسیب‌دیدگان، وارد کرمانشاه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه از سوی وزیر کشور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار و جمعی از مسئولان ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، رئیس‌جمهور قرار است برای بازدید از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه و دیدار با مردم و آسیب‌دیدگان زلزله، عازم این مناطق شود.

همچنین قرار است جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط به ریاست رئیس‌جمهور در کرمانشاه برگزار شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور، وزرای نفت و راه و شهرسازی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس بنیاد مسکن انقلاب و معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، دکتر روحانی را در این سفر همراهی می‌کنند.

رئیس جمهور روز گذشته در پیامی با ابراز همدردی با همه آسیب‌دیدگان و داغدیدگان حادثه زلزله در استان‌های غربی کشور به ویژه در استان قهرمان‌پرور کرمانشاه، تاکید کرده است که دولت با تمام امکانات خود و به صحنه آوردن توانایی همه دستگاه‌ها در سطح ملی و محلی در کنار آسیب‌دیدگان خواهد بود.

روحانی همچنین ضمن ماموریت ویژه به معاون اول خود، تازه ترین گزارش‌های میدانی را از وزیران کشور و نیرو و استاندار کرمانشاه دریافت و به هیاتی متشکل از وزیران کشور و بهداشت دستور داد برای رسیدگی به روند امدادرسانی، عازم منطقه زلزله‌زده شوند و گزارش اقدامات انجام‌شده را ارائه دهند.

رئیس‌جمهور از تمام دستگاه‌های مسئول و امدادی در این استان‌ها و استان‌های همجوار خواسته است با همکاری حداکثری و در اختیار گذاردن همه امکانات موجود، نسبت به امدادرسانی به زلزله‌زدگان، اسکان مناسب و تامین نیازهای آنان اقدام کنند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.