فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۱۸۲۶۰۴

شهرآورد قیمت‌ها بین استقلال و پرسپولیس

شهرآورد قیمت‌ها بین استقلال و پرسپولیس

دربی پایتخت بین دو تیم پرطرفدار تهران یعنی استقلال و پرسپولیس همیشه مکانی برای بحث و گفتگو درباره بازیکنانی است که برای این دو باشگاه به میدان می‌روند.

بازی استقلال و پرسپولیس که به دربی پایتخت معروف است، در کنار دربی‌هایی همچون الکلاسیکو بین بارسلونا و رئال مادرید، درکلاسیکر بین بایرن‌مونیخ و بوروسیا دورتموند، ایتالیانو بین یوونتوس و اینتر جزو ۱۰ دربی مهم دنیای فوتبال است.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، دربی بین استقلال و پرسپولیس فقط محدود به روز بازی در ورزشگاه آزادی نیست، بلکه این دو تیم حتی در بازار نقل و انتقالات هم سعی می‌کنند بازیکنان بهتری از تیم حریف جذب کنند و حتی بازیکنانی را که با باشگاه رقیب قرارداد داخلی امضا کرده‌اند، با مبلغی بیشتر به باشگاه خود بیاورند.

ارقام قراردادهای بازیکنان استقلال و پرسپولیس در فصل‌های اخیر لیگ برتر افزایشی چشمگیر داشته و به بالای یک میلیارد تومان برای یک یا دو فصل رسیده است. قراردادهایی که البته با توجه به دولتی بودن باشگاه‌ها و اقتصاد دولتی ایران دارای ابهاماتی است.

در اینفوگرافی زیر ارزش بازار بازیکنان ترکیب اصلی و نه میزان قرارداد آنها با باشگاه‌ها، بر اساس آمار سایت ترانسفرمارکت آمده است.

بازیکنان در باشگاه‌های پایتخت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.