کد مطلب: ۲۰۵۸۹۶

باکس آفیس / سه فیلم جدید پرفروش‌ترین‌های هفته دوم فوریه

باکس آفیس / سه فیلم جدید پرفروش‌ترین‌های هفته دوم فوریه

در دومین هفته فوریه ۲۰۱۸ میلادی سه فیلم جدید وارد سالن‌های نمایش آمریکا شدند. با اکران «پنجاه سایه آزادشده»، «پیتر خرگوشه» و «۱۵:۱۷ به پاریس»، دومین فیلم سری «جومانجی» عنوان پرفروش‌ترین فیلم را از دست داد.

«پنجاه سایه آزادشده»، «پیتر خرگوشه» و «۱۵:۱۷ به پاریس» در دومین هفته فوریه ۲۰۱۸ اکران خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، در دومین هفته فوریه ۲۰۱۸ میلادی سه فیلم جدید وارد سالن‌های نمایش آمریکا شدند. با اکران «پنجاه سایه آزادشده»، «پیتر خرگوشه» و «۱۵:۱۷ به پاریس»، دومین فیلم سری «جومانجی» عنوان پرفروش‌ترین فیلم را از دست داد.

در هفته گذشته، فیلم «پنجاه سایه آزادشده» با فروش ۵۹ میلیون دلار توانست پرفروش‌ترین فیلم هفته شود. این فیلم سومین عنوان از سری فیلم‌های «پنجاه سایه» است که دو فیلم قبلی در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ به نمایش درآمده بودند. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام و نوشته ای. ال. جیمز ساخته شده است.

دومین فیلم پرفروش هفته، انیمیشن زنده «پیتر خرگوشه» است که حدود ۳۱ میلیون دلار فروش داست. این فیلم بر اساس شخصیت کتاب‌های مصوری به همین نام و به قلم بئاتریکس پاتر ساخته شده است.

سومین فیلم پرفروش هفته گذشته نیز فیلم تازه‌اکران «۱۵:۱۷ به پاریس» است. این فیلم که تازه‌ترین فیلم کارگردان و بازیگر کهنه‌کار، کلینت ایستوود است، در ژانر درام اکشن و بر اساس کتاب خودزندگینامه‌ای به نام «۱۵:۱۷ به پاریس: داستان واقعی یک تروریست، یک قطار و سه سرباز آمریکایی» تولید شده است. کلینت ایستوود در این فیلم سه سرباز آمریکایی را نشان می‌دهد که سعی دارند یک قطار تندرو را از یک حمله تروریستی نجات دهند.

فیلم «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» که هفته‌ها پرفروش‌ترین فیلم سینماها بود، در هفته گذشته با فروش ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار دلاری، چهارمین فیلم پرفروش هفته شد.

آفیس ۹ ۱۵ فوریه ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.