کد مطلب: ۲۰۹۰۳۶

باکس آفیس / پرش پلنگ سیاه به صدر جدول فروش سینما بالاتر از پیتر خرگوشه

باکس آفیس / پرش پلنگ سیاه به صدر جدول فروش سینما بالاتر از پیتر خرگوشه

فیلم ابرقهرمانی «پلنگ سیاه» که تازه‌ترین فیلم از دنیای سینمایی مارول است، از ۱۶ فوریه اکران خود را در سینماها شروع کرد و با ۲۹۲ میلیون دلار، موفق‌ترین افتتاحیه را در بین فیلم‌های دنیای مارول تاکنون داشت.

«پلنگ سیاه» در اولین هفته اکران خود ۲۹۲ میلیون دلار فروش داشت و بالاتر از «پیتر خرگوشه» قرار گرفت که در هفته گذشته ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش داشت.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، فیلم ابرقهرمانی «پلنگ سیاه» که تازه‌ترین فیلم از دنیای سینمایی مارول است، از ۱۶ فوریه اکران خود را در سینماها شروع کرد و با ۲۹۲ میلیون دلار، موفق‌ترین افتتاحیه را در بین فیلم‌های دنیای مارول تاکنون داشت. این فیلم را رایان کوگل کارگردانی کرده است و چادویک بوزمن، مایکل بی. جردن، فارست ویتاکر و اندی سرکیس در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند. پلنگ سیاه با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده و ۵۲۰ میلیون دلار در هفته اول نمایشش در سراسر جهان فروش داشته است.

«پیتر خرگوشه» در دومین هفته اکران ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش داشت و همچنان در رده دوم باقی ماند. «پنجاه سایه آزادشده» که دو هفته پیش پرفروش‌ترین فیلم شده بود، این هفته با ۲۳ میلیون دلار فروش، در رتبه سوم قرار گرفت.

«انسان نخستین» نام انیمیشنی است که هفته اول نمایش خود را با ۵ میلیون دلار پشت سر گذاشت. این فیلم را نیک پارک به شیوه استاپ‌موشن ساخته و ادی ردمین، تام هیدلستون، میسی ویلیامز و تیموتی اسپال به جای شخصیت‌های آن صحبت کرده‌اند. «انسان نخستین» داستان قبیله‌ای از انسان‌های غارنشین در آغاز عصر برنز را روایت می‌کند که با قبیله‌ای مدرن‌تر که قصد تسلط بر آنها را دارند، مبارزه می‌کنند.

آفیس ۱۶ ۲۲ فوریه ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.