کد مطلب: ۲۲۰۱۳۳

باکس آفیس / زمان، طوفان و غریبه‌ها نیز حریف پلنگ سیاه نشدند

باکس آفیس / زمان، طوفان و غریبه‌ها نیز حریف پلنگ سیاه نشدند

هفته دوم ماه مارس ۲۰۱۸ نیز با صدرنشینی «پلنگ سیاه» در جدول باکس آفیس ادامه یافت. «چین‌خوردگی در زمان»، «غریبه‌ها: شکار در شب» و «طوفان سرقت» نمایش خود را در این هفته آغاز کردند.

دومین هفته ماه مارس ۲۰۱۸ با صدرنشینی «پلنگ سیاه» و آغاز نمایش ۳ فیلم جدید همراه بود.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، «پلنگ سیاه» چهارمین هفته نمایش خود را با ۵۷ میلیون دلار پشت سر گذاشت تا همچنان پرفروش‌ترین فیلم هفته و همینطور پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۸ باشد. مجموع فروش فیلم ابرقهرمانی «پلنگ سیاه» بعد از ۴ هفته به ۵۷۸ میلیون دلار رسید.

فیلم فانتزی و علمی‌تخیلی «چین‌خوردگی در زمان» نمایشش را با ۴۴ میلیون دلار آغاز کرد. این فیلم با اقتباس از کتابی به همین نام به قلم مدلاین لنجل و به کارگردانی آوا دوورنی ساخته شده است. اپرا وینفری، ریس ویترسپون، کریس پاین و… بازیگران این فیلم فانتزی و علمی‌تخیلی هستند. رامین جوادی، آهنگساز مطرح ایرانی آمریکایی موسیقی متن این فیلم را ساخته است. در «چین‌خوردگی در زمان» مگ موری بعد از فهمیدن اینکه پدر او که یک اخترفیزیکدان است در اعماق یک سیاره دور در چنگ یک شیطان جهانی اسیر شده است، با برادر کوچک‌تر و بسیار باهوش خود چارلز والاس، همکلاسی‌اش کالوین اوکیف، و سه مسافر فضایی به نام‌های خانم «کدام؟»، خانم «کی؟» و خانم «این چیه؟» به نجات پدرش می‌رود.

«غریبه‌ها: شکار در شب» نام جدیدترین فیلم اکران‌شده ژانر وحشت است. کریستینا هندریکس، مارتین هندرسن، بیلی مدیسون در فیلم یوهانس رابرتز ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که در حین مسافرت خود با سه روانی روبرو می‌شوند و باید از دست این سه نفر جان سالم به در ببرند.

«طوفان سرقت» دیگر فیلم تازه نمایش داده شده هفته گذشته است. مگی گریس، توبی کبل، رایان کوانتن و… بازیگران این فیلم به کارگردانی راب کوهن هستند. «طوفان سرقت» روایتگر گروهی از هکرها است که همزمان با یک طوفان سهمگین قصد دارند تا ۶۰۰ میلیون دلار پول را سرقت کنند.

فروش باکس آفیس هفته گذشته ۱ درصد کاهش پیدا کرد و به ۱۷۹ میلیون دلار رسید.

آفیس ۹ ۱۵ مارس ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.