کد مطلب: ۲۳۳۱۷۸

آمار فروش سینما

افت فروش فیلم‌های ۹۷ با پایان تعطیلات نوروزی

افت فروش فیلم‌های ۹۷ با پایان تعطیلات نوروزی

در سومین هفته فروردین ماه ۱۳۹۷ و پایان تعطیلات نوروزی و آغاز روزهای کاری، فروش فیلم‌ها کاهش پیدا کرد. ۱۰ فیلم پرفروش هفته در ۹۳۴ سالن ۷.۶ میلیارد تومان فروش داشتند که نسبت به هفته دوم تعطیلات نوروز با ۳.۸ میلیارد تومان افت فروش مواجه شدند.

در سومین هفته فروردین ماه ۱۳۹۷ و پایان تعطیلات نوروزی و آغاز روزهای کاری، فروش فیلم‌ها کاهش پیدا کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سومین هفته سینمایی ایران از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ادامه داشت و فیلم «لاتاری» توانست با ۱.۸۸ میلیارد تومان فروش، پرفروش‌ترین فیلم هفته شود. این فیلم که در هفته گذشته در ۱۸۰ سالن اکران شده بود، مجموع فروش خود را به ۶.۸۰ میلیارد تومان رساند.

«به وقت شام»، دومین فیلم پرفروش در هفته گذشته ۱۸۵ سالن را در اختیار داشت و ۱.۸۷ میلیارد تومان فروش داشت و پس از ۴ هفته به مجموع فروش ۶.۸۳ میلیارد تومان رسید. این فیلم در نیمه دوم تعطیلات نوروزی ۲.۴۷ میلیارد تومان فروخته بود.

فیلم سینمایی «مصادره» که ۳ هفته به عنوان پرفروش‌ترین فیلم شناخته می‌شد، در هفته گذشته ۱.۸۳ میلیارد تومان فروش داشت که نسبت به نیمه دوم تعطیلات نوروز حدود ۵۰ درصد افت فروش داشت و فروش کل خود را به ۹.۲ میلیارد تومان رساند و با دو پله سقوط، سومین فیلم پرفروش هفته شد.

۱۰ فیلم پرفروش هفته در ۹۳۴ سالن ۷.۶ میلیارد تومان فروش داشتند که نسبت به هفته دوم تعطیلات نوروز با ۳.۸ میلیارد تومان افت فروش مواجه شدند.

فروش سینمای ایران ۱۵ ۲۱ فروردین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.