کد مطلب: ۸۸۱۵۴۰

ترافیک سنگین در محور فیروزکوه

ترافیک سنگین در محور فیروزکوه

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: با توجه به آخرین وضعیت راه‌ها، تردد در محورهای فیروزکوه و آزادراه تهران – پردیس سنگین است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور نشان می‌دهد که تردد در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند، آزادراه تهران - پردیس محدوده پل اتوبان بابایی و محور قدیم تهران- بومهن و بالعکس محدوده کمرد سنگین است.

تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده پل کلاک و حدفاصل مهرویلا تا حصارک و محدوده های گلدشت و ماموت و آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید تا پل کلاک سنگین است.

آخرین وضعیت جوی بیانگر آن است که در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد دارای بارش باران است.

همچنین محور غیرشریانی محور چاهان - زرآباد دارای انسداد است.

این گزارش یادآور می‌شود، محور چالوس واقع در استان مازندران از ۲۳ مهر تا ۲۴ آبان ماه از ساعت ۶ تا ۱۶ روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هر هفته (به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه) به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.