فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۰۴۱۲

سیستم اعلام حریق معتبر و مطمئن از کجا تهیه کنیم؟

سیستم اعلام حریق معتبر و مطمئن از کجا تهیه کنیم؟

آتش سوزی و وقوع حریق یکی از اتفاقات و سوانحی است که ممکن است خطرات و آسیب ها و خسارات مالی و یا حتی جانی جبران ناپذیری را به افراد وارد کند و باید همواره برای مقابله با حریق آمادگی وجود داشته باشد. خصوصا صاحبان مشاغل و کسب و کار و کارخانجات تولیدی و صنعتی و انبارهای مواد اولیه بیش از سایر اماکن به آمادگی در برابر حریق و آتش سوزی نیاز دارند.

. سیستم اعلام حریق شامل تجهیزات الکترونیکی و دتکتورهای و حسگرهای پیشرفته ای است که در برابر دود و گاز های خطرناک ناشی از حریق، شعله آتش و حرارت ناشی از حریق واکنش نشان داده و با استفاده از آژیر، چراغ های گردان یا چشمک زن یا فلاشرها وقوع حریق و آتش سوزی را اعلام می کند تا افراد اقدامات فوری برای جلوگیری و مهار آتش را انجام دهند.

کاربردهای سیستم اعلام حریق

سیستم اعلام حریق در تمامی ساختمان های کوچک و بزرگ، مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری، فروشگاه ها، هتل ها و اقامت گاه ها، انبارها و سوله های حاوی مواد قابل اشتعال و هر مکانی که احتمال آتش سوزی و حریق در آن وجود داشته باشد، کاربرد داشته و به جلوگیری از گسترش حریق و کنترل و مهار آتش سوزی کمک شایانی می کند.

انواع سیستم اعلام حریق

سیستم های اعلام حریق را می توان در یک دسته بندی به دو نوع سیستم اعلام حریق آدرس پذیر و سیستم اعلام حریق متعارف تقسیم بندی نمود. در ادامه هر دو سیستم را شرح می دهیم.

سیستم اعلام حریق متعارف

سیستم اعلام حریق متعارف شامل تجهیزات اعلام حریق و حسگرها و دتکتورهای دود، حرارتی، شستی اعلام حریق، آژیر و فلاشر می باشد که در صورتی که حریق اتفاق بیفتد، واکنش نشان داده و هشدار اعلام حریق را فعال می کند. سیستم اعلام حریق متعارف، سیستمس ساده و قدیمی است که در محیط های کوچک و کم رفت و آمد، ساختمان های کوچک و محیط های غیر صنعتی کاربرد دارد. اصلی ترین و مهم ترین نقطه ضعف سیستم اعلام حریق متعارف این است که نمی تواند محل دقیق وقوع حریق و آتش سوزی را مشخص نماید و به همین خاطر در مجتمع ها و محیط های بزرگ قابل استفاده نمی باشد.

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر در اعلام حریق و هشدار وقوع آتش سوزی بسیار هوشمندانه رفتار می کند و محل دقیق آتش سوزی را مشخص می کند. در سیستم اعلام حریق آدرس پذیر، هر قطعه و دتکتور دارای کد و آدرس مجزایی است  و در صورت فعال شدن، اطلاعات آن به پنل مرکزی اعلام شده و مکان دقیق آن قابل شناسایی می باشد. سیستم اعلام حریق آدرس پذیر در کمترین زمان ممکن محل وقوع حریق را شناسایی می کند و با اقدام به موقع می توان از گسترش آتش سوزی جلوگیری نموده و عملیات اطفاء حریق را انجام داد.

حریق

برای خرید سیستم اعلام حریق مطمئن و معتبر به کجا مراجعه کنیم؟

چنانچه به دنبال خرید سیستم اعلام حریق مطمئن و صد در صد تضمینی و سایر تجهیزات اعلام حریق مانند خرید دتکتور شعله با کیفیت بالا هستید، شرکت ساریان سیستم نوین انتخابی هوشمندانه برای شما به شمار می رود. این شرکت حدود دو دهه در زمینه ارائه راهکارهای مهندسی حریق و اجرای صدها پروژه ملی در زمینه سیستم اعلام حریق و همچنین سیستم اطفاء حریق، فعالیت داشته و جزو مشاورین مورد تایید سازمان آتش نشانی تهران می باشد.  این شرکت در کنار ارائه سیستم اعلام حریق بسیار معتبر و خوشنام نماینده یکی از بهترین برندهای سیستم اطفاء حریق نیز می باشد و می تواند این سیستم را به منظور اطمینان خاطر شما برای اطفاء هر گونه حریق احتمالی نصب و اجرا نماید. شرکت ساریان سیستم نوین با سال ها همکاری با کمپانی های معتبر اروپایی و بهره گیری از متخصصان  و کارشناسان نخبه و کارآزموده، توانسته در طول سالیان متمادی حداکثر رضایت مشتریان خود را کسب نماید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.