فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۹۵۰۵

راهنمای خرید لوله و پروفیل مبلی

راهنمای خرید لوله و پروفیل مبلی

برای تهیه لوله و پروفیل مبلی با بهترین قیمت ممکن، می‌توانید به سایت شرکت خاور صنعت هما مراجعه نمایید.

در میان انواع لوله‌های فولادی، لوله مبلی یکی از پرکاربردترین لوله‌ها است که در صنایع مختلف و به ویژه در صنعت دوچرخه‌سازی و ساخت مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول انواع مختلفی دارد و هر نوع آن برای استفاده در صنایع گوناگون مناسب است؛ بنابراین زمانی که تصمیم به خرید پروفیل مبلی می‌گیرید، باید اطلاعات کاملی از این محصول داشته باشید و نوع نیاز و انتظارات خود را با فروشندگان در میان بگذارید. در این مقاله به عنوان راهنمای خرید لوله و پروفیل مبلی قصد داریم اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم تا به هنگام خرید آگاهانه عمل کنید.

 

پروفیل مبلی چیست؟

لوله و پروفیل مبلی که به عنوان پروفیل سبک نیز شناخته می‌شود، یک نوع پروفیل توخالی است که در اشکال سه گوش، چهار گوش و… با استفاده از ورق‌های روغنی به تولید می‌رسد. این محصول با توجه به وزن کم، ضخامت کم، انعطاف‌پذیری و فرم‌پذیری فوق العاده بالایی که دارد، برای ساخت مبلمان، درب و پنجره، قطعات دکوراتیو و… بهترین انتخاب است.

پروفیل سبک انواع و اقسام مختلفی دارد. این محصول عمدتاً به شکل چهارگوش با سطح مقطع مربع یا مستطیل تولید شده و به همین دلیل به نام قوطی مبلی نیز شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که مدل‌های سه گوش آن نیز به سفارش مشتریان به تولید می‌رسد.

راهنمای خرید لوله و پروفیل مبلی

اگر تصمیم دارید لوله و پروفیل مبلی خریداری کنید باید به یک سری نکات و فاکتورها به هنگام خرید این محصول دقت داشته باشید و با بررسی آن‌ها خریدی با کیفیت و رضایت بخش انجام دهید. نکات مهم به هنگام خرید این محصول به شرح زیر است.

شناخت انواع لوله مبلی

اولین گامی که برای خرید لوله مبلی باید به آن توجه کنید شناخت انواع مختلف این محصول است. لوله مبلی با استفاده از ورق‌های روغنی به تولید می‌رسد و با توجه به کیفیت ورق به دو دسته زیر دسته‌بندی می‌شود.

  • لوله مبلی ساخته شده از ورق کش‌دار
  • لوله مبلی ساخته شده از ورق خشک

این دو محصول اگرچه از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم هستند، ولی آلیاژهای به کار رفته در تولید آن‌ها با هم متفاوت است؛ بنابراین در زمان خرید باید مشخص کنید که هدف شما از خرید این لوله چیست و قصد دارید در کجا از آن استفاده کنید.

شناخت ابعاد و ضخامت‌ها

قوطی مبلی انواع مختلفی دارد و هر نوع آن دارای ضخامت‌ها و ابعاد مختلف است. برای اینکه خریدی دقیق و درست انجام دهید، باید ابعاد و اندازه‌های مختلف این محصول را بدانید و متناسب با نیاز و کاربرد خود به دنبال لوله‌هایی با سایزها و ضخامت‌های مناسب باشید.

•سایز لوله سبک: لوله مبلی در قطرهای متفاوت از سایز ۱۰ میلیمتر تا ۵۵ میلی‌متر به تولید می‌رسد.

  • ضخامت لوله مبلی: ضخامت ورق‌های تولید شده در تولید این نوع لوله از ۰.۵ تا ۲ میلی‌متر متغیر است که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود نمونه مناسب را انتخاب کنید.
  • طول شاخه: این محصول اغلب در شاخه‌های ۶ متری به تولید می‌رسد.
  • شناخت ابعاد و ضخامت‌های مختلف لوله پروفیل کمک می‌کند تا خرید درستی انجام دهید و متحمل ضررهای مالی نشوید.

خدمات مورد نیاز روی لوله

لوله روغنی در حالت عادی سطحی یک دست، صاف و صیقلی دارد، اما برای افزایش کاربرد آن معمولاً با استفاده از روکش‌های مختلف سطح آن را پوشش می‌دهند. پرکاربردترین نوع پوشش‌ها برای این محصول به شرح زیر است.

لوله سبک آبکاری شده

در این نوع لوله‌ها برای افزایش مقاومت محصول در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و نم و رطوبت، با استفاده از پوشش‌های کروم، نیکل، قلع و گالوانیزه سطح لوله پوشانده می‌شود. این موضوع در نهایت روی قیمت محصول نیز تاثیر می‌گذارد.

لوله روغنی رنگی

در این مدل از لوله‌ها سطح لوله را با استفاده از رنگ‌های استاتیک یا کوره‌ای پوشش داده و به این ترتیب مقاومت آن در برابر رطوبت افزایش داده می‌شود. این مدل‌ها در کنار مقاومت جلوه زیباتری دارند.

شما باید هنگام خرید با فروشندگان راجع به نوع نیاز و انتظاراتی که از محصول دارید و همچنین حوزه کاری خود صحبت کنید تا لوله‌ای متناسب با نیازها و انتظارات شما را معرفی کنند.

مراجعه به مراکز فروش معتبر

لوله روغنی محصولی بسیار پرکاربرد است که به طور گسترده در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین در بسیاری از کارخانجات مختلف در داخل و حتی خارج از کشور تولید می‌شود. به همین دلیل زمانی که برای خرید لوله و پروفیل مبلی به مراکز فروش مراجعه می‌کنید، با طیف وسیعی از برندها روبرو می‌شوید که انتخاب در میان آن‌ها ممکن است شما را دچار سردرگمی کند؛ بنابراین قبل از خرید پروفیل روغنی حتماً تولید کنندگان برتر در حوزه تولید این محصول را شناسایی کرده و برای خرید به سراغ آن‌ها بروید.

127

خرید لوله و پروفیل مبلی از خاور صنعت هما

شرکت خاور صنعت هما یک شرکت ایرانی با مالکیت خصوصی است که سال‌ها در حوزه تولید پروفیل فولادی و انواع لوله فعالیت می‌کند. این مجموعه با به کارگیری تیم متخصص و کارآزموده و متریال مرغوب و درجه یک همواره تلاش می‌کند تا محصولاتی با کیفیت عالی را به مشتریان و متقاضیان ارائه کند و تاکنون در این راه موفق بوده است.

محصولات این مجموعه متناسب با درخواست و نیاز مشتریان در انواع مختلف تولید و با مناسب‌ترین قیمت‌ها در اختیار مصرف کنندگان و متقاضیان قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید انواع لوله و پروفیل مبلی دارید، همین حالا به سایت این مجموعه مراجعه کنید و پس از بررسی محصولات و قیمت‌ها، برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین این مجموعه ارتباط بگیرید.

سخن پایانی

همان طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم لوله مبلی یکی از کاربردی‌ترین نوع لوله‌های فولادی است که به طور ویژه در ساخت مبلمان، دوچرخه و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول از نظر سایز و اندازه ضخامت و طول در انواع مختلفی به تولید می‌رسد و هر نوع آن برای استفاده در حوزه‌های مختلف مناسب است.

 در این مقاله تمام نکات لازم برای خرید لوله و پروفیل مبلی را با شما همراهان گرامی به اشتراک گذاشتیم تا اگر تصمیم به خرید این محصول دارید بتوانید بهترین نوع لوله سبک را متناسب با نیاز و انتظارات خود خریداری کنید. برای خرید انواع لوله و پروفیل مبلی با کیفیت عالی و قیمت مناسب پیشنهاد می‌کنیم به شرکت خاور صنعت هما مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.