فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۸۲۹۱

بهترین ماشین ظرفشویی اسنوا (بررسی بهترین مدل‌ها)

بهترین ماشین ظرفشویی اسنوا (بررسی بهترین مدل‌ها)

شرکت اسنوا یکی از برترین تولیدکنندگان لوازم‌خانگی در ایران است که توانسته انواع محصولات مانند ظرفشویی و یخچال دوقلو اسنوا برای منزل را با کیفیت عالی و دوام بالا و همچنین قیمت مقرون‌به‌صرفه را به بازار عرضه کند و میزان نیاز بازار به واردات لوازم ‌خانگی از کشورهای خارجی را تا حد زیادی کاهش دهد. البته یخچال دوقلو دوو نیز محصولات بسیار پر فروشی هستند.

به گزارش تجارت نیوز،

یکی از مهم‌ترین تولیدات کارخانه اسنوا، ماشین ظرفشویی و یخچال فریزر دوقلو اسنوا است. این شرکت ماشین‌های ظرفشویی متعددی را در ظرفیت‌های مختلف، ابعاد مختلف و با امکانات و ویژگی‌های خاص تولید می‌کند البته باید دقت داشته باشید در اولین قدم باید برای خرید ظرفشویی اسنوا از نمایندگی و برای خرید یخچال دوقلو اسنوا از نمایندگی و دیدن قیمت یخچال دوقلو دوو اصل کره ، یک نمایندگی معتبر پیدا کنید و بعد محصول مورد نظر خود را خریداری کنید، www.eatemadkala.com از محبوب ترین نمایندگی های برند اسنوا و دوو در تهران است که میتوانید برای خرید یخچال دوقلو اسنوا و خرید اینترنتی یخچال فریزر دوقلو دوو و محصولات مد نظر خود به این فروشگاه بروید . همچنین برای خرید یخچال دوقلو دوو نیز میتوانید به این فروشگاه مراجعه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا را معرفی کنیم.

ماشین ظرفشویی اسنوا

اسنوا تولیدات بسیار متنوعی دارد و امکانات هر ماشین ظرفشویی را متفاوت از دیگری طراحی کرده است و قیمت آنها بسیار مناسب است برای مثال قیمت یخچال دوقلو اسنوا نسبت به رقبا بسیار مناسب است. البته قیمت یخچال دوقلو دوو نیز در میان رقبا بسیار مناسب است. این شیوه طراحی باعث شده برای هر بودجه‌ای یک ماشین ظرفشویی باکیفیت در این برند وجود داشته باشد. در میان محصولات متنوع اسنوا و برندهای دیگر انتخاب بهترین مدل ماشین ظرفشویی و بهترین مدل یخچال دوقلو اسنوا کار دشواری است. شما باید با در نظر گرفتن بودجه‌ای که دارید، به دنبال معیارهای موردنظرتان باشید.

شرکت اسنوا بالاترین استانداردها را برای تولید ماشین ظرفشویی و سایر لوازم‌خانگی در نظر می‌گیرد به همین دلیل محصولات این برند همیشه کیفیت عالی دارند. به لحاظ امکانات و قابلیت‌ها ماشین ظرفشویی اسنوا می‌تواند با ماشین ظرفشویی از برندهای خارجی رقابت کند. ماشین‌های ظرفشویی این برند دارای جنس مخزن استیل ضدزنگ و یا پلاستیک هستند و طول عمر بالایی نیز دارد. اما بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا کدام است؟

قبل از اینکه به بررسی بهترین ماشین ظرفشویی های اسنوا بریم یک جمله در مورد بهترین ماشین ظرفشویی های اسنوا طبق گفته فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا را مشاهده کنید.

ماشین‌های ظرفشویی اسنوا دارای امکانات اضافی متعددی هستند که عملکرد و راحتی استفاده از آن‌ها را افزایش می‌دهد که شامل سنسور تشخیص نشتی آب، قفل کودک، سیستم عیب‌یاب هوشمند و قابلیت شستشوی ظروف بزرگ می‌شود. همچنین، برخی مدل‌ها دارای خشک‌کن اضافه و سیستم تنظیم سختی آب هستند که به بهبود کیفیت شستشو کمک می‌کنند.

بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا

شاید برای شما هم این سوال ایجاد شده باشد که چگونه می‌توانیم در میان انبوه مدل‌های ماشین ظرفشویی در برند اسنوا، بهترین مدل را پیدا کنیم. برای این منظور شما باید از بین فاکتورهای موجود مانند ظرفیت دستگاه، برنامه های شست‌وشو، میزان مصرف انرژی، قابلیت‌های اضافی مانند سیستم عیب‌یاب و سیستم قفل کودک و... مهم‌ترین فاکتورها را برای خودتان در نظر بگیرید. در اولین قدم باید به این نکته دقت داشته باشید که باید  برای خرید ظرفشویی اسنوا از نمایندگی و برای خرید یخچال دوقلو اسنوا از نمایندگی یک نمایندگی معتبر پیدا کنید.

بعد از بررسی معیارها می‌توانید بهترین موارد را با در نظر گرفتن قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن انتخاب کنید و در آخر برای انتخاب نهایی از افراد آشنا با محصولات اسنوا کمک بگیرید که این موضوع در خرید  یخچال دوقلو اسنوا و خرید یخچال فریزر دوقلو دوو نیز صدق میکند. در ادامه ما چندین مورد از محبوب‌ترین و بهترین مدل‌های ماشین ظرفشویی اسنوا را معرفی می‌کنیم.

811

ماشین ظرفشویی اسنوا سری Clean Power  مدل SWD-226W

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی های اسنوا، مدل SWD-226W است که کیفیت بسیار عالی دارد. این ماشین ظرفشویی به ‌صورت کاملاً بهینه در مصرف انرژی طراحی شده و در دسته A++ قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های در نظر گرفته شده برای این مدل از ظرفشویی های اسنوا، ظرفیت بالای آن‌ها است که در هر بار شست‌وشو حدوداً گنجایش 140 قطعه ظرف را دارد و از قمیت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. همچنین قیمت یخچال فریزردوقلواسنوا نیز بسیار مناسب بوده.

ماشین ظرفشویی SWD-226W، 6 برنامه اصلی شست‌وشو مانند شست‌وشوی معمولی، شست‌وشوی سنگین، شست‌وشوی سریع و... را دارد و همچنین یک سیستم خشک‌کن نیز برای راحتی بیشتر مصرف‌کنندگان در نظر گرفته شده است. یکی از جدیدترین قابلیت‌هایی که در ماشین‌های ظرفشویی اسنوا دیده می‌شود، این است که  این ماشین‌ها می‌توانند با استفاده از سنسورهای خود میزان کثیفی و چربی ظروف را تشخیص داده و با توجه به میزان کثیفی بهترین برنامه شست‌وشو را انتخاب کنند.

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-F353200

ماشین ظرفشویی مدل SDW-F353200 از جدیدترین محصولات اسنوا و ماشین ظرفشویی 13 نفره اسنوا به ‌شمار می‌رود. برنامه ماشین ظرفشویی اسنوا برای خانواده‌های پرجمعیت طراحی شده است و در هر بار شست‌وشو می‌تواند تعداد زیادی از ظروف کثیف شما را شست‌وشو دهد.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-F353200، صفحه نمایشگر LED این دستگاه است که کار کردن با این دستگاه را آسان‌تر کرده است. شیوه طراحی این مدل از ماشین ظرفشویی های اسنوا به صورتی است که کمترین میزان انرژی را مصرف می‌کنند و در رتبه مصرف انرژی A++ قرارگرفته‌اند. ماشین ظرفشویی SDW-F353200 یک مدل 13 نفره از ماشین ظرفشویی‌های شرکت اسنوا بوده که دارای 3 سبد برای ظروف است. همچنین قابلیت عیب‌یابی هوشمند دارد و بسیاری از مشکلات ایجاد شده را به شما گزارش می‌دهد.

 ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226T

یکی از مدل‌های با کیفیت در میان ماشین ظرفشویی های اسنوا مدل SWD-226T است. این مدل دارای سیستم عیب‌یاب هوشمند است که می‌تواند مشکلات ایجاد شده را به شما گزارش کند. مهم‌ترین قابلیتی که این دستگاه دارد این است که شما حتی با نصف ظرفیت این ماشین ظرفشویی نیز می‌تواند آن را روشن کنید و از 6 برنامه شست‌وشو و شست‌وشوی اقتصادی نیز استفاده کنید.

ماشین ظرفشویی SWD-226T دارای رتبه A++ در مصرف انرژی است و به صورتی طراحی شده که مصرف بهینه آب و برق را داشته باشد. قیمت این ماشین ظرفشویی در مقایسه باقابلیت‌ها و امکاناتی که دارد، بسیار مناسب است و می‌تواند یکی از بهترین مدل‌های ماشین ظرفشویی اسنوا باشد.

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-246W

مدل SDW-246W در واقع یک ماشین ظرفشویی اسنوا 14 نفره است که می‌تواند در هر بار شست‌وشو تعداد 159 تکه ظرف را شست‌وشو دهد. این تعداد بالا باعث می‌شود که تعداد دفعات کمتری ظروف را بشورید و برق و آب کمتری نیز استفاده شود. ماشین ظرفشویی SDW-246W دارای رتبه A++ در مصرف انرژی است.

 این ماشین ظرفشویی دارای 6 برنامه اصلی شست‌وشو است و می‌تواند شستن ظرف‌ها را با تأخیر 24 ساعته نیز انجام دهد. وجود 6 برنامه شست‌وشو باعث می‌شود که شما با توجه به میزان زمانی که دارید و میزان کثیفی ظروفتان شست‌وشو را انجام دهید و بعد از شسته شدن ظرف‌ها با قابلیت خشک‌کن این ماشین ظرفشویی، به‌راحتی ظروفتان را خشک‌کنید.

ماشین ظرفشویی مدل SWD-146W

امروزه عده زیادی به دنبال بهترین ماشین ظرفشویی اسنوا با بهترین امکانات هستند. ماشین ظرفشویی مدل SWD-146W یکی از بهترین ماشین‌های تولیدی اسنوا محسوب می‌شود که عملکرد و امکانات بی‌نظیری دارد. این ماشین ظرفشویی می‌تواند در هر بار شست‌و و ظروف 14 نفر را بشورد و ظرفیت بالایی دارد. همچنین با وجود سبدها و کشوهای مجزا برای ظروف مختلف، شما می‌تواند ظروفتان را در دسته‌بندی‌های مشخص بشورید.

ماشین ظرفشویی مدل SWD-146W دارای 6 برنامه اصلی برای شست‌وشو است و می‌تواند تا حد زیادی در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند. این مدل از ماشین ظرفشویی های اسنوا رتبه A++  مصرف انرژی را دارد.

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226

یکی از مدل‌های پیشنهادی برای خرید ماشین ظرفشویی اسنوا، مدل SWD-226 است. این مدل در واقع یک ماشین ظرفشویی اسنوا 12 نفره است که می‌تواند تعداد 144 تکه از ظروف را کاملاً شست‌وشو داده و خشک کند. برای این منظور 6 برنامه شست‌وشو در این ماشین تعبیه ‌شده که شامل شست‌وشوی سریع، نرمال و شست‌وشوی اقتصادی می‌باشد. جنس مخزن این دستگاه از نوع استیل ضدزنگ است که عمر و دوام بالاتری دارد.

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226 مجهز به سیستم‌های تشخیص نشتی آب و سیستم عیب‌یاب هوشمند است و حتی می‌تواند میوه و سبزیجات را هم شست‌وشو دهد. سبدهای این مدل طوری طراحی‌شده‌اند که قابلیت جابه‌جایی و تغییر ارتفاع برای شستن انواع ظروف کوچک و بزرگ دارند. یکی از قابلیت‌های عالی این ماشین ظرفشویی این است که می‌توانید شست‌وشو را با تأخیر انجام دهید.

 

قیمت بهترین ماشین ظرفشویی اسنوا

ماشین‌های ظرفشویی شرکت اسنوا با قطعات داخلی ساخته می‌شوند و به همین دلیل قیمت مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های خارجی خود دارند. عواملی مختلفی رو قیمت این ماشین‌ها مؤثر است. برای مثال سری ساخت، طراحی به‌روزتر و جدیدتر و همچنین قابلیت‌ها و امکانات هر دستگاه می‌تواند تعیین‌کننده قیمت آن باشد. علاوه بر این موارد ظرفیت و فضای داخلی برای شست‌وشو نیز می‌تواند بر قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا تأثیر داشته باشد.

سخن پایانی

امروزه برند اسنوا یکی موفق‌ترین تولیدکنندگان محصولات و لوازم‌خانگی است که توانسته سهم زیادی در بازار داخلی داشته باشد. ماشین‌های ظرفشویی اسنوا با تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و ساخته می‌شوند و کیفیت بالایی را در کنار قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌کنند. 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.