فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۳۰۴۱۵

قیمت کوییک S/ اختلاف قیمت کارخانه و بازار

قیمت کوییک S/ اختلاف قیمت کارخانه و بازار

قیمت کوییک S این روزها تغییر چندانی نکرده است. این محصول سایپا چه مشخصاتی دارد و با چه قیمتی در بازار معامله می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت کوییک S این روزها تغییر چندانی نکرده است. این خودرو در سایت‌های اعلام قیمت خودرو حدود ۲۰۹ تا ۲۱۲ میلیون تومان قیمت دارد.

آخرین قیمت کارخانه‌ای کوییک S نیز ۱۸۳ میلیون و ۸۷۶ هزار تومان اعلام شده. این به معنای تفاوت، حدود ۲۵ تا ۲۸ میلیون تومانی بین کارخانه و بازار است.

ویژگی‌های فنی

کوییک اس مثل ساینا و تیبا و همین طور مدل‌ها و تیپ‌های قبلی کوییک روی پلتفرم X200 گروه خودروسازی سایپا ساخته شده و به همین دلیل دارای مشخصاتی کاملا یکسان با خودروهای هم‌خانواده خود است و فقط تغییرات جزیی داشته.

پیشرانه کوییک اس همان موتوری است که در تیبا، ساینا، کوییک معمولی، کوییک آر و کوییک آر پلاس استفاده شده اما با یک تفاوت و آن هم این که آلایندگی کمتری دارد.

موتور خودرو سایپا از نوع M15 با ۱.۵ لیتر حجم است که می‌تواند ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی، قدرت پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. کوییک اس ماشین تند و تیزی نیست و بعد از ۱۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. بیشترین سرعتی که می‌توان با این خودرو حرکت کرد، ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

مشخصات ظاهری

کوییک اس مدل فیس لیفت کوییک معمولی است و به همین خاطر تغییراتی در بدنه داشته. سپر جلو و جلوپنجره عوض شده‌اند و نمای جلوی خودرو حالتی X شکل پیدا کرده است.

دو نوار مشکی رنگ روی سپر خودرو با الهام از یوزپلنگ ایرانی کشیده شده. با این تغییرات، کوییک اس چهره‌ای جذاب‌تر و اسپرت‌تر از مدل‌های قبلی پیدا کرده است.

چراغ‌های جلو هم نسبت به مدل‌های قبلی تغییر داشته و به دیلایت یا چراغ روز مجهز شده. نمای جانبی هاچبک کوچک سایپا تغییری نداشته و دست نخورده باقی مانده است ( خودرو۴۵ ).

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.